
Квест «У пошуках шкільного дзвоника» допоможе вчителю в ігровій формі провести останній урок у 2 класі. Мета квесту: розвивати пізнавальну активність, мотивацію до навчання, вчити працювати в команді. Учнів класу треба поділити на команди. Кожна команда, подорожуючи по станціях, послідовно виконує завдання. Квест можна проводити у залі або на майданчику .
Правила квесту:
1.Учнів класу треба поділити заздалегідь на 5 команд. Кожна команда обирає свій колір. Під час квесту діти повинні бути у одязі відповідного кольору або з елементами одягу кольору команди. Команда обирає капітана і назву.
2.У ході квесту команди послідовно виконують завдання на п’яти станціях. Якщо діти правильно виконали завдання, вони шукають світлину – відгадку (світлини розміщені у приміщенні або на території, де проводиться квест), на зворотному боці цієї світлини знаходять наступне завдання. Щоб діти не помилилися і переконалися, що вони правильно виконали завдання, наступне завдання записано на аркуші відповідно до кольору команди.
- На початку квесту команди отримують завдання з різних станцій.
Станції:
«Загадкова»
«Математична»
«Природнича»
«Казкова»
«Музична»
Маршрутний лист:
Перша команда: «Загадкова» – «Математична» – «Природнича» – «Казкова» –« Музична».
Друга команда: «Математична» – «Природнича» – «Казкова» – «Музична» – «Загадкова».
Третя команда: « Природнича» – «Казкова» – «Музична» – «Загадкова» – «Математична».
Четверта команда: «Казкова» – «Музична» – «Загадкова» – «Математична» – « Природнича».
П’ята команда: «Музична» – « Загадкова» – «Математична» – «Природнича» – «Казкова».
Завдання:
Станція «Загадкова»:
Відгадати загадки.
Хто завжди правду каже?
Який є, таким покаже,
І без слів про все розкаже. (Дзеркало).
Він і чорний, він і білий,
І завжди він загорілий.
Як до столу ми йдемо,
То без нього не їмо… (Хліб).
Він стоїть, як вартовий,
Ноти всі оберігає,
Нотоносець відкриває,
Місце нотам визначає. (Скрипковий ключ).
Піднялися ворота – всьому світу любота;
Вийшла звідкись гарна дівка;
На ній стрічка – семицвітка.
А де з річки воду брала,
Там коромисло зломала. (Веселка.)
Швець – не швець, кравець – не кравець –
Тримає в роті щетинку, а в руках – ножиці. (Рак).
Станція «Математична»
Обчисли приклади , з отриманих букв склади слово, яке є назвою дерева.
38 – 19 =
56 + 29 =
41 – 37 =
23 + (21 – 18) =
(90 – 72) : 3 – 6 =
24 – 40 : 8 =
0, 4, 10, 19, 26, 85, 100
Б А К Е Р З Ї
(Береза)
________________________________________
34 – 15 =
56 + 29 =
45 – 40 : 8 =
56 : 8 + (39 + 39) =
(90 – 72) : 3 – 6 =
0, 4, 10, 19, 40, 85, 100
А Ї Х Н О С Ж
(Сосна)
_________________________________________________________
34 – 15 =
56 + 29 =
41 – 37 =
23 + (21 – 18) =
(90 – 72) : 3 – 6 =
24 – 40 : 8 =
0, 4, 10, 19, 26, 85, 100
Л П К О Т Я Ї
(Тополя)
_____________________________________________________
34 – 15 =
56 + 29 =
41 – 37 =
23 + (21 – 18) =
(90 – 72) : 3 – 6 =
24 – 40 : 8 =
0, 4, 10, 19, 26, 85, 100
К І Х А Ц Я В
(Акація)
_______________________________________________
34 – 15 =
56 + 29 =
41 – 37 =
23 + (21 – 18) =
(90 – 72) : 3 – 6 =
24 – 40 : 8 =
0, 4, 10, 19, 26, 85, 100
К Н Х А Т Ш В
(Каштан)
Станція «Природнича»
Знайди назву лікарської рослини.
А | Е | Г | Ь | Л | Д | Ж | Є | А | І | В | М | А | А | К |
С | К | Е | А | Е | Е | Щ | Щ | К | Н | У | К | А | Е | Н |
Ф | А | П | А | К | А | Л | И | Н | А | З | Е | В | Г | Г |
В | П | Р | П | Г | Н | Л | Л | К | Г | Ц | Н | І | Ш | Р |
В | П | О | Р | Ш | Н | Л | Д | Е | Ш | Ц | Т | Ф | Ш | О |
П | Т | А | Г | К | Г | Д | К | Н | К | К | П | Я | З | Л |
Р | Ь | К | Ш | У | Ш | Б | А | Г | К | Ц | П | Ч | Х | О |
О | Б | У | Щ | В | Щ | Ю | М | Р | А | Й | Р | С | Ї | Р |
(Калина)
А | Е | Г | Ь | Л | Д | Ж | Є | А | І | В | М | А | А | К |
С | К | Е | А | Е | Е | Щ | Щ | К | Н | У | К | А | Е | Н |
Ф | А | К | Р | О | П | И | В | А | Н | Ш | Е | В | Г | Г |
В | П | Р | П | Г | Н | Л | Л | К | Г | Ц | Н | І | Ш | Р |
В | П | О | Р | Ш | Н | Л | Д | Е | Ш | Ц | Т | Ф | Ш | О |
П | Т | А | Г | К | Г | Д | К | Н | К | К | П | Я | З | Л |
Р | Ь | К | Ш | У | Ш | Б | А | Г | К | Ц | П | Ч | Х | О |
О | Б | У | Щ | В | Щ | Ю | М | Р | А | Й | Р | С | Ї | Р |
Е | Ю | У | З | А | З | З | И | О | Н | Ф | О | А | Д | И |
К | Л | І | Х | А | Х | О | П | Л | И | І | О | Р | Н | М |
(Кропива)
А | Е | Г | Ь | Л | Д | Ж | Є | А | І | В | М | А | А | К |
С | К | Е | А | Е | Е | Щ | Щ | К | Н | У | К | А | Е | Н |
Ф | А | П | А | М | А | Л | И | Н | А | З | Е | В | Г | Г |
В | П | Р | П | Г | Н | Л | Л | К | Г | Ц | Н | І | Ш | Р |
В | П | О | Р | Ш | Н | Л | Д | Е | Ш | Ц | Т | Ф | Ш | О |
П | Т | А | Г | К | Г | Д | К | Н | К | К | П | Я | З | Л |
Р | Ь | К | Ш | У | Ш | Б | А | Г | К | Ц | П | Ч | Х | О |
О | Б | У | Щ | В | Щ | Ю | М | Р | А | Й | Р | С | Ї | Р |
Е | Ю | У | З | А | З | З | И | О | Н | Ф | О | А | Д | И |
К | Л | І | Х | А | Х | О | П | Л | И | І | О | Р | Н | М |
(Малина)
А | Е | Г | Ь | Л | Д | Ж | Є | А | І | В | М | А | А | К |
С | К | Е | А | Е | Е | Щ | Щ | К | Н | У | К | А | Е | Н |
Ф | А | П | А | Р | О | М | А | Ш | К | А | Е | В | Г | Г |
В | П | Р | П | Г | Н | Л | Л | К | Г | Ц | Н | І | Ш | Р |
В | П | О | Р | Ш | Н | Л | Д | Е | Ш | Ц | Т | Ф | Ш | О |
П | Т | А | Г | К | Г | Д | К | Н | К | К | П | Я | З | Л |
Р | Ь | К | Ш | У | Ш | Б | А | Г | К | Ц | П | Ч | Х | О |
О | Б | У | Щ | В | Щ | Ю | М | Р | А | Й | Р | С | Ї | Р |
Е | Ю | У | З | А | З | З | И | О | Н | Ф | О | А | Д | И |
К | Л | І | Х | А | Х | О | П | Л | И | І | О | Р | Н | М |
(Ромашка)
А | Е | Г | Ь | Л | Д | Ж | Є | А | І | В | М | А | А | К |
С | К | Е | А | Е | Е | Щ | Щ | К | Н | У | К | А | Е | Н |
Ф | А | А | Ш | И | П | Ш | И | Н | А | Ш | Е | В | Г | Г |
В | П | Р | П | Г | Н | Л | Л | К | Г | Ц | Н | І | Ш | Р |
В | П | О | Р | Ш | Н | Л | Д | Е | Ш | Ц | Т | Ф | Ш | О |
П | Т | А | Г | К | Г | Д | К | Н | К | К | П | Я | З | Л |
Р | Ь | К | Ш | У | Ш | Б | А | Г | К | Ц | П | Ч | Х | О |
О | Б | У | Щ | В | Щ | Ю | М | Р | А | Й | Р | С | Ї | Р |
Е | Ю | У | З | А | З | З | И | О | Н | Ф | О | А | Д | И |
К | Л | І | Х | А | Х | О | П | Л | И | І | О | Р | Н | М |
(Шипшина)
Станція «Казкова»
Відгадай назву казкового героя.
Втік із мультику дивак.
Як це трапилося, як?
Дуже просто, наче птах,
Полетів собі на дах.
(Карлсон)
Народилась в горошині,
В шкаралупі я жила,
Та мене одної днини
З дому жаба понесла.
В старої миші була на гостинах,
І з кротом зустрічалася я.
І ластівка мене на крилах
В країну ельфів відвезла.
(Дюймовочка)
Старенька бабуся у лісі жила,
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відповів?
(Червона Шапочка)
Працювала я у хатці,
Танцювала у палаці.
Є така у мене звичка —
Десь губити черевички.
(Попелюшка)
До прогулянок він ласий,
Є на мед чутливий нюх.
Зветься плюшевий ведмедик,
Всім відомо…
(Вінні Пух)
Станція «Музична»
Відгадайте з якої пісні мелодія, заспівайте пісню разом.
1. «Левеня» (Музика В.Гребенюка, слова Н. Іванюка).
2.«Весняні котики» (Музика О. Янушкевич, слова В.М.Ясакової)
- «Віночок» (Музика М. Ведмедері, слова В. Верховеня).
4. «Вселка» (Музика і слова Н. Май). - «Дощик» ( Музика А. Мігай, слова Н. Кулик).
На останній станції всі команди отримують завдання скласти із частинок шкільний дзвоник.
Довбиш Світлана Іванівна