Сценарій свята “Прощавай Букварику”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

« Прощавай, Букварику! »

 

 

 

 

 

 

Сценарій свята

Підготувала

Вчитель початкових класів

Кадило Уляна Михайлівна

 

2017

 

Свято « Прощавай, Букварику! »

Мета: Вчити учнів правильно триматися на сцені, розвивати уміння творчо підходити до виступу, формувати культуру спілкування, виховувати відповідальність, наполегливість, бажання вивчати рідну українську мову.

Обладнання: плакат « Прощавай ,Букварику! », літери алфавіту, мінусовки пісень про школу.

 

Вчитель.:

Урочистих днів багато на листках календаря,

А між ними наше свято – вшанування Букваря.

День веселий й сумовитий. Свято перших букварів.

Сходинка в житті важлива для маленьких першачків.

Звучить музика. До святково прибраної зали заходять діти.

  1. Я рада бачити тут всіх:

Вас, татусю й матінко рідненькі.

Бо перший клас скінчила я,

Бо не така я вже й маленька.

 

  1. Вже рахувати вмію

І пишу я залюбки.

Читаю не « Букварик»,

Читаю вже книжки.

 

  1. Що гарно в школі вчуся,

У тім й твоя заслуга,

Бо ти – моя матуся,

Бо ти – моя подруга.

 

  1. За те, що ми, вже виросли,

Не знаючи біди,

Любитимем вас вічно,

Любитимем завжди.

 

  1. За те, що ходжу в школу,

За те, що добре вчуся.

Уклін тобі, татусю,

Уклін тобі, матусю.

 

  1. Тут вся шкільна родина:

Дорослі й дітвора.

У нас сьогодні свято.

Це свято Букваря (разом).

 

Пісня « МИ- ПЕРШОКЛАСНИКИ»

 Вчитель:

Свято наше вже триває,

А Букварика немає.

Тож давайте погукаєм.

Та зі святом привітаєм.

Учні разом.

Букварику! Букварику!

У цей святковий час

Ми дуже тебе просимо:

Приходь, приходь до нас!

(Заходить Буквар під мелодію пісні «Вчать у школі»)

Буквар:

Я – Буквар, вам відомий,

Дуже гарний, малюнковий.

Залюбки всіх вчу читати.

Нема часу спочивати!

Кожен рік мене гортають

Ніжні пальчики нові…

Хай же розум здобувають

Любі дітоньки малі.

Вчитель: А зараз Букварику, сідай на почесне місце і подивися, чого навчились наші діти, як добре вони знають букви.

Буквар:

Сьогодні ми і розберемо,

Як ви Буквар учили?

Чи всі із другом Букварем

Весело дружили.

Гей, ви букви голосні,

На перекличку станьте всі.

Всі в рядок хутчіш біжіть

Та про себе розкажіть

 

Виходять діти з емблемами літер. Розказують вірші.

А. Цю букву знають всі на світі

Вона найперша в алфавіті

Весела, гарна й голосна,

І найскромніша буква « А »!

 

О. Буква « О » така-от кругла,

Хто не бачив, подивись:

Наче сонце, наче бублик,

Мов обручик, – хоч котись!

 

У. – Скажи, горобчику, чому

Ти так не любиш букву « У »?

  • Погляньте, хлопчики й дівчатка:

Ця буква схожа на рогатку!

 

Е. Бідний гребінчик!

Що з тобою сталось?

Тільки 3 зубчики з усіх і осталось. –

Ти помиляєшся, я не гребінець!

Я буква « Е ».

Згадав? Ну й молодець!

 

И. Ити-ити – що ж робити?

Воду решетом носити?

  • Все одно не віднайти

Слова жодного на И

 

І. Буква « І », неначе свічка,

З ясним вогником вгорі.

А погасне – чорний вогник

Стане крапкою над « І ».

Буквар:

Бачу вправні малята,

Звуки голосні завзято

Ви навчилися відрізняти.

Час і пісню заспівати!

Пісня «Мій Букварик!»

Король Буквар ( до Королеви Читанки):

Ну, королево, тобі царювати        .

Бо далі цих учнів ти будеш навчати.

Королева Читанка:

Ваша Величність!

Чи ж варто спішити?

Думаю, вам їх ще треба довчити.

Бо звуки і букви – це ще не дива…

Чи ж вміє рахувати ця дітвора?!

Математика:

Я їх вчила математики.

Вони зовсім не ледачі,

Вже розв’язують задачі.

Вміють добре рахувати.

Король Буквар:

Досить! Досить! Зупинися.

Доведи нам, не хвалися.

Математика:

Хто ж з вас справжній молодець,

Математик-фахівець,

Не дарма ходив до школи

Й в другий клас іти готовий?

Діти: Всі готові!

Математика:

Всі готові? Не ледачі? То ж розв’язуйте задачі.

  1. Хлопців п’ять і п’ять дівчат. Скільки разом всіх малят? (10)

 

  1. Іде маленька Валя,

Веде її Наталя.

Їм зустрілося п’ять хлоп’ят.

Скільки всіх разом малят?

 

  1. Швидко їде Федя

На велосипеді.

А за ним ще п’ять хлоп’ят.

Скільки хлопців їде в сад?

 

  1. Мав Сергійко 10 слив –

Ними він друзів пригостив:

2 – Наталочці віддав,

3 – одержав Ярослав.

І тимку дісталось двійко.

Скільки сливок з’їв Сергійко?

Королева Читанка:

Так, переконали ви мене,

Але зосталася ще одна

Та красуня чарівна.

 

До залу заходить Королева Мова

Королівна Мова:

Як би не так! Чи ж ви чули?

А про мене що, забули?

Я ж донька ваша – королівна,

І мови справжня Я царівна.

 

У другий клас? Та що я чую?

Я іспит справжній їм влаштую.

Королева Читанка:

Та годі вже, моя дитино,

Бо сердитись нема причини.

Діти (разом):

Царівну просимо донас,

Бо привітати нам час.

Хлопчик:

Я, довго так читать не міг,

Король Букварик мені поміг.

Тепер усі ми букви знаєм,

Писати вмієм і читаєм.

Королівна Мова:

Ов-ва! Чи не пусті оце слова?

А ну ж бо діти не мовчуть,

А на ділі покажіть!

Діти виходять з емблемами інших букв і розказують вірші.

 

Г. Про гостинність і друге

Розповість вам буква « Г »

Гостинно друзям двері відчиняємо,

Горло тризуба і прапора тримаємо.

 

В. В букві В,

Напевно, вата,

Бо та буква товстувата.

 

З. Збоку знизу і згори

Схожа « З » на цифру три.

Є три зуби в букви « З ».

Ними все вона гризе.

 

Л. Узяв хлопчина рушничок

Та й повісив на гачок.

До матусі повернувся,

Від здогадки усміхнувся:

– Як журавлик, як орел

Ця крилата буква « Л ».

 

Б. Подивився знак в люстерко –

І в очах йому померкло:

Він впізнати не міг себе –

Схожий ста вна букву « Бе »

Буква «Бе» – як бегемотик:

Отакий товстий животик!

 

Ж. Буква « Ж »- неначе жук.

Щопотрапив нам до рук.

Хоч листочків « Ж » не їсть,

Та кінцівок має шість.

 

Р. Виліз равлик на стеблинку,

Зупинився і завмер,

На собі несе хатинку,

А вона – як буква « Р ».

 

Н. Буква « Н », немов драбинка:

Палки дві і перетинка.

 

 

К. Буква «К », буква « К »,

Ой, яка вона швидка!

Наче хлопчик,

Знявши руку,

Витинає гопака.

 

Д. Буква « Де » немов на лавці,

На твердій стоїть підставці.

 

М. Букви слід вивчать, Іване,

Батьків метр бери складний

Середину вдвох зігнем.

З метра букву « М » складем.

 

Ф. Буква « Ф » взялися в боки

Одягла мерщій вінок.

Лиш почує де музики.

То найперша йде в танок.

 

Ч. Буква « Ч », немов стілець.

Догори лиш ніжки.

Навіть з цифрою Чотири,

Буква схожа трішки.

 

Ї. Ранні птахи солов’ї,

Покажіть нам букву « Ї »!

Буква « Ї » така ж, як « І »,

Тільки крапок зверху дві.

 

П. Я із букви « П » торік

Змайстрував собі турнік.

Підтягають разів сто я,

Маю силу і здоров’я.

 

Х. Плоскогубці розійшлися,

Розсміялись: ха – ха – ха!

Ці веселі плоскогубці

Схожі з літерою « Х »

Королівна мова:

І справді ви вже молодці.

 

Й не дивно те, що нині свято.

Бо знаєте вив же багато.

А зараз – на перерву час.

І танець затанцюйте ви для нас.

ТАНЕЦЬ БУКВАРИКІВ

Король Буквар:

Справи, бачу, он які!

Тут першокласники такі,

Що все вміють,усе знають.

А як чудово виступають.

Королева Читанка:

Я думаю,що варті діти,

Аби їх чимось нагородити.

Король Буквар:

Ну, золота й срібла я маю багато.

Королева Читанка:

Не люблять коштовностей

Наші малята.

Давайте-но вручим сертифікати,(вручають сертифікати)

Щоб добре навчались надалі малята.

 

А ту і ще для них – книжки,(вручають книжки)

Щоб вчились діти залюбки.

Тож в залі цім останній раз

Ми заспівати просим вас

Пісня « Букварику, прощай»

Буквар:

Дякую, Вам за добрі слова.

Йду, бо чекає мене дітвора.

Всіх я мушу навчити читати,

Щоб кожен розумним міг стати.

Автор:Кадило Уляна Михайлівна

 

 

 

0 0 голоси
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі