
СЦЕНАРІЙ ДО ДНЯ ВЧИТЕЛЯ “УКЛІН ВАМ, ВЧИТЕЛІ”
ВЕДУЧА. ОДИН РАЗ НА РІК НАБЛИЖАЄТЬСЯ ДЕНЬ, КОЛИ МИ ВИМОВЛЯЄМО «УЧИТЕЛЬ», ЗГАДУЮЧИ ПРИ ЦЬОМУ НЕ КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ, ТЕМАТИЧНЕ ОПИТУВАННЯ ЧИ ПІДСУМКОВУ АТЕСТАЦІЮ, А КВІТИ І ДОБРИЙ НАСТРІЙ, ЛАГІДНУ УСМІШКУ І ТЕПЛЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ.
ВЕДУЧИЙ. І СЬОГОДНІ МИ З ВАМИ ЯКРАЗ НАПЕРЕДОДНІ ТАКОГО ДНЯ – ДНЯ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ.
ЗІ СВЯТОМ! – ЛЕДЬ СХИЛИЛИСЬ ВІТИ КЛЕНА.
ЗІ СВЯТОМ! – РОНИТЬ ОСІНЬ ЖОВТИЙ ЛИСТ.
ЗІ СВЯТОМ! – УКЛОНИЛИСЯ ДОЗЕМНО
ВЧИТЕЛЮ ЗІРКИ ЗА РОЗУМ Й ХИСТ.
ЗІ СВЯТОМ! – ПАХНЕ П’ЯНКО РУТА-МЯТА.
ЗІ СВЯТОМ! – ГОЛУБІЄ НЕБОКРАЙ.
2 вед. Кожен із нас передати готовий
Тисячу добрих, немеркнучих слів
Від ваших колишніх
І нинішніх учнів!
Ми разом зібрались вітать вчителів!
Виходить друга пара ведучих.
3 вед. Доброго дня!
4 вед. Радісного дня!
3 вед. Щедрого на сонячне проміння!
4 вед. І щирі посмішки!
3 і 4 вед. (разом) Бажають сьогодні своїм вчителям усі учні нашої школи .
5 вед. У всіх на виду твоє ім’я – Учитель!
І доля непроста у тебе, і висока честь.
Ти – мрійник, практик і мислитель,
Тобі належить світ майбутній весь.
Твій труд не виміряєш мірою простою,
У ньому є вогонь любові до дітей,
Турбота, доброта горять в душі й нема спокою
У творчім пошуку нових ясних ідей!
пісня 9класу « Берізка».
1 вед. Школа – це великий корабель, що долає безкраї простори часу. На його шляху зустрічається і лагідний штиль, і чорні бурі. Проте корабель пливе уперед, долаючи труднощі.
2 вед. Завдяки чому? Бо веде корабель відважний і відповідальний капітан – наш шановний директор школи.
3 вед. Почуттів переповнену чашу,
Свіжий подих красуні-весни,
Всю любов і прихильність нашу
Адресуємо директору ми! До вітального слова запрошуємо ……
1 вед. Школа – це невеличка держава. Отже, і перемоги, і проблеми у нас спільні.
2 вед. «Чим живеш, рідна школа?» – таку назву отримав телевізійний випуск телепередач на нашому віртуальному каналі School-TV.
3 вед. Говорить і показує School-TV. Доброго дня!
4 вед. Сьогодні у нашому випуску: репортаж «Шкільне містечко»,
3 вед. Репортаж «По слідах учнівських творів»,
4 вед. Урок для вчителів «Абевегедейка»,
3 вед. Інтерв’ю учнів нашої школи «Якби я став завучем».
3 вед. А зараз новини.
4 вед. З нового навчального року до основних шкільних дисциплін будуть внесені нові.
Серед них:
- розважальна хімія;
- фізика м’якого тіла;
- історія людства в анекдотах;
- майбутньому брокеру – алгебра на пальцях;
- англійська із сурдоперекладом.
3 вед. Нещодавно у деяких школах нашого району учні старших класів радісно відзначили День військово-повітряного поцілунку. Урочистість пройшла весело.
4 вед. Наші шкільні журналісти підготували вам на сьогодні репортаж «По слідах учнівських творів».
3 вед. Отже у нас в студії Журналіст та Граматина Дієслівівна Помилковська. Зустрічайте!
Ж. Доброго дня, шановні школоглядачі та школовикладачі! Сьогодні у нас в гостях заслужений філолог Граматина Дієслівівна Помилковська.
( вихід під мелодію )
Ж. Добрий день, шановна! Про що сьогодні у нас піде мова?
Г.Д. Любі друзі! Я вчителька з чималим педагогічним досвідом. Із року в рік, перевіряючи твори моїх вихованців, дуже часто знаходжу мовні помилки та двозначності, від яких, відверто кажучи, волосся стає… перепрошую, псується зачіска.
Ж. Ми дуже вдячні, що ви взяли участь у нашій передачі. Чи можете ви навести приклади учнівських помилок?
Г.Д. Із задоволенням! Тобто із жалем… «Уривки з учнівських творів!»
- «Тетяна дуже любила природу, тому часто ходила на двір»;
- «Фамусов розбирав людей не за внутрішностями, а за зовнішностями»;
- «Графиня їхала в кареті із піднятим задом»;
- «Академік Павлов довго-довго винаходив рефлекс, та раптом не -очікувано засвітив лампочку, і в нього потекла слина»;
- «Гоголь страждав подвійністю, яка полягала у тому, що він однією ногою стояв у минулому, а іншою – вітав майбутнє»;
- «Анна Кареніна кинулась під потяг, і він довго тягнув її жалюгідне існування»;
- «Отелло розлютилося і вбило Дездемону».
Ж. Граматина Дієслівівна! Ми дякуємо вам за приклади, і за те, що ви поділилися своїми думками. Дякуємо за увагу! Допобачення!
3 вед. А зараз урок для вчителів «Абевегедейка».
4 вед. Любі наші вчителі! В цей день ми хочемо подарувати для вас подарунок.
За період навчання у школі наш клуб зібрав деякі вислови, якими ви найчастіше користуєтеся на уроках.
Ці вирази вже стали крилатими, і їх знає кожний школяр.
І ми розмістили їх в алфавітному і пропонуємо вашій увазі.
( по черзі виходять з літерами )
А – Ага! Спіймався! Знову шпаргалка!
Б – Бешкетувати та біситися на перерві будете!
В – Вийди із класу! І без батьків не повертайся!
Г – Годі вже списувати!
Д – Де черговий! Знову дошка брудна!
Е – Е ні, підказувати я не дозволяю!
Ж – Жуйку собі на ніс наліпи!
З – Зовсім не смішно, а от на контрольній насміємося!
І – І ти вважаєш, що ти виконав домашнє завдання?
К –Красу вдома наводити будеш, а тут відповідай!
Л – Люди ви чи не люди?
М – Малювати формули не треба – їх записувати і пам’ятати слід!
Н – Не суй носа в чужий зошит!
О – Оскільки на минулому уроці ви не слухали, то сьогодні пишемо самостійну роботу!
П – Посмішку з обличчя прибери!
Р – Розумна людина уже здогадалася б, що треба вибачитися!
С – Скільки можна повторювати одне й те саме!
Т – Тут школа, а не базар!
У – У мене вже не вистачає сил на вас!
Ф – Факультативи для вас, а не для мене!
Х – Хіба можна самій дивитися на це спокійно! Піду за директором!
Ц – Цирк, а не урок!
Ч – Чи ти гадаєш, що найрозумніший!
Ш – Школяр ти чи мавпа дресирована?
Щ – Що ти мовчиш – язика проковтнув?
Ю – Юначе, тобі мама казала, що ти вже виріс?
Я – Якщо не замовкнете – будете писати!
Дякуємо за увагу!
Прийміть у дарунок пісню від гурту Славія.
5 вед. Учителі дуже полюбляють випитувати наші секрети, доручаючи писати твори, реферати.
6 вед. Усе їм цікаво: і як ми ставимося до головного героя, і як ми вчинили на їхньому місці, і взагалі, що ми думаємо з того чи іншого приводу.
І теми такі вибирають, що не можна утриматися від міркувань.
5 вед. Цікаво, що написали б учні на таку тему: «Якби я став завучем школи?»
6 вед. Зараз запитаємо в самих учнів.
1вед.Я б продовжив перерви!
2вед.Я б влаштував сніданки із цукерок і тістечок.
3вед.А мені ця тема взагалі не подобається.
4вед.Ти, що не любиш твори писати?
3вед.Та ні, просто мені б тему: «Якби я став директором школи»…
5 вед. На цьому наш випуск новин закінчено
6 вед. Допобачення.
А зараз група дарує вам танець.
Вед. Сьогодні у нас в школі незвичайний день. Саме тому до нас завітав іноземний гість. А наші учні отримали такі знання з іноземних мов, що легко можуть перекласти те, що він скаже.
Вед. Зустрічайте, надзвичайний посол Республіки Мумба-Юмба.
виходить під мелодію
З ‘являється гість з перекладачем.
Гість: – О, уно – жовтне , учителі !
Перекладач: – О, дорогі наші. Вітаю з днем учителя!
Гість Емансипація зробила з вас трудяги !
Перекл :-Ви прекрасні, як троянди на південному березі Криму !
Гість :- Язик на плече : Кухара, стирала, работа бежара, дитята нянчара, чоловіка встречара, короче, – трудяга.
Перекл: -Руки ваші білосніжні, наче крила райського птаха. Ви стрункі, як гірська стежина.
Гість:- Уно – жовтня раз на рік !
Перекл:- Цілий рік учні молилися на вас.
Гість:-Смарагдо. діаманто, бамбіно – розбійники.
Перекл:- Учні ваші слухняні, як янголятка.
Гість:- Палаццо, фонтано, дві кімнати, ванна.
Перекл:- Будинок ваш величезний, просторий, повний достатку.
Гість:- Еники – беники, нема вареників, картопля, макарони делікатесо. Перекл:- їжа на вашому столі прекрасна: фрукти, полуниця в шампанському.
Гість:- Карино – зарино, автобусо,пішкарусо.
Перекл:- Шикарне авто чекає на вас біля школи.
Гість:- Секрето фантасто, красунею бути ?!
Перекл.:- Як вам не бути красивими при вашому житті ?
Гість.; -Желанто!
Перекл: Що побажати вам, вчителі ?
Гість: Зарплато виплато доляро мільйоне, дітей терпето, учнів вдячно, чоловіко допомагато, здоров’я, щастя , вдачі багато! Дякую за увагу ! (Дарує скриньку із доларами).
Перекл:- Без коментарів!
Гурт Лілея вітає вас піснею « Перша вчителька»
А ДАВАЙТЕ У ПЕРЕДДЕНЬ ВЧИТЕЛЬСЬКОГО СВЯТА ЗРОБИМО УЛЮБЛЕНИХ ПЕДАГОГІВ ЩАСЛИВИМИ І ПОДАРУЄМО ЇМ ЩОСЬ ТАКЕ, ПРО ЩО ВОНИ ДАВНО МРІЮТЬ.
А Я ЗДАЄТЬСЯ ЗНАЮ ПРО ЯКИЙ ПОДАРУНОК МРІЄ КОЖЕН ВЧИТЕЛЬ.
ПРО ЯКИЙ ЖЕ? ЩОБ ВСІ УЧНІ ВТЕКЛИ З УРОКУ?
НІ!
ЩОБ ДИРЕКТОР ПІШОВ У ВІДПУСТКУ?
НІ!
Це ЗОВСІМ, ЦЕ НАМ НЕ ПІД СИЛУ. Я ПРОПОНУЮ ПОДАРУВАТИ НАШИМ ВЧИТЕЛЯМ ГАРНИЙ ВІДПОЧИНОК ЗА КОРДОНОМ.
І ЯК ТИ СОБІ ЦЕ УЯВЛЯЄШ?
ХІБА ТИ НЕ ЗНАЄШ, ЩО В ТАКЕ СВЯТО МОЖЛИВІ РІЗНІ ДИВА. МИ ЗАРАЗ ПЕРЕНЕСЕМОСЯ У РІЗНІ КРАЇНИ І ПОГЛЯНЕМО, ЯК ТАМ ЖИВЕТЬСЯ ПЕДАГОГАМ.
УЧЕНЬ 1:
ВІД КОРСИКИ ДО НОВОЇ ЗЕМЛІ,
ВІД ФЛОРИДИ І АЖ ДО САХАЛІНУ –
В УСІХ КУТОЧКАХ СВІТУ ВЧИТЕЛІ
ПОВАГУ Й ШАНУ ЗДОБУЛИ НЕЗМІННУ.
УЧЕНИЦЯ 2:
В ІСПАНІЇ, ДЕ ПРИСТРАСНИЙ НАРОД
КОРИДУ ПОЛЮБЛЯЄ ДО НЕСТЯМИ,
ІСПАНСЬКИЙ ВЧИТЕЛЬ, НАЧЕ ДОН КІХОТ,
ВОЮЄ З ДІТЬМИ, НАЧЕ З ВІТРЯКАМИ.
УЧЕНЬ 3:
У АФРИЦІ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ
ПРОХОДИТЬ ЗА ЯКИМОСЬ ДИВНИМ ПЛАНОМ:
НЕ ВИВЧИВ – ТО ОТРИМАЄШ БАНАН,
А ЯКЩО ВИВЧИВ – НАВІТЬ ДВА БАНАНИ.
УЧЕНЬ 4:
ЯПОНСЬКІ УЧНІ В БІЛИХ КІМОНО
ЗАСВОЮЮТЬ, ЯК ДВІЧІ ДВА – ЧОТИРИ,
ЩО ЯК УЧИТИСЯ ВАМ НЕ ДАНО,
ТО КРАЩЕ ВЖЕ ЗРОБИТИ ХАРАКІРІ.
УЧЕНИЦЯ 5:
Є НА КАВКАЗІ ПРАВИЛО СТАРЕ:
ЩОБ КОЖЕН ГІВІ ТВЕРДО ЗНАВ ПРОГРАМУ.
ГРУЗИНСЬКИЙ ПЕДАГОГ КИНДЖАЛ БЕРЕ
І В ШКОЛУ ВИКЛИКА ГРУЗИНСЬКУ МАМУ
УЧЕНЬ 6:
В БРАЗИЛІЇ ТАНЦЮЮТЬ САМБУ, А НЕ ГОПАКА –
І ВІД НАРОДЖЕННЯ УСІ ТАМ ФУТБОЛІСТИ,
ЄДИНЕ, ЩО УЧИТЕЛІВ ЛЯКА,
АБИ НА КАКТУС ЗОПАЛУ НЕ СІСТИ.
УЧЕНь 9:
В ІТАЛІЇ УЧИТЕЛЬСЬКІ РЯДИ
МІЦНІШАТИМУТЬ ЗДАВНА І ПОНИНІ –
ТАМТЕШНІ ДІТИ ГРАТИМУТЬ ЗАВЖДИ
НА НЕРВАХ, ЯК НА СКРИПЦІ ПАГАНІНІ.
УЧЕНИЦЯ 10:
ЩО Ж, СВІТОВИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ СКЛАД
ЗДОБУВ ПОВАГУ Й ШАНУ НЕОДМІННУ,
ТОЖ МИ ВІТАЄМ ЇХ УСІХ, АЛЕ ДЛЯ НАС
МИЛІШІ ПЕДАГОГИ УКРАЇНИ.
А зараз звучить пісня у виконанні А. Колісник
Ведучий
Вальс надії виколисує осінь,
А у пам’яті плаче прощальна струна:
«Ми вас любим і шанобливо просим:
Хай цей вальс крізь літа в вашім серці луна!
( Танець вальс )
Звучить мелодія « Погода в домі»
(Сценка )
Директор: Колеги! Гадаю, вас не застала ця звістка зненацька. Ану, де наша головна «Книга Темряви», контрольно-візитаційна?
1-й завуч: Подає директорові велику книгу. Директор бере її, відкриває.
Директор:Чи нічого тут не змінилося? Ні, наче нічого… А де, інші «Книги Темряви»? Це ж тільки перший том. А де наступні?
1-й завуч:Усі книги є! Все на місці!
2-й завуч: І книга наказів, і книга педрад…
Директор:(Продовжує гортати книгу). Чую, він уже наближається!
У цей час на сцену виходить Інспектор, дещо зверхньо позирає на присутніх.
Директор: В «Книзі Темряви» сказано: І прийде він..
Інспектор: Не «прийде», а я вже прийшов!
Директор: та завучі (разом). Сила трьох допоможе нам його здолати!
Інспектор: Документацію вашу розглядати… я не буду вона бездоганна. Завдяки їй ви вийшли у фінал конкурсу, але є деякі аспекти роботи (підіймає повільно вказівний палець), які я хочу перевірити. Розкажіть мені для початку про клімат у вашій школі. Інспектор сідає на стілець збоку на сцені . Звучить музика пісні «Погода в домі».
Директор: В кабінеті директора очікується мінлива хмарність з проясненнями під час наради. Проте не виключається можливість сильної грози з градом та шквалами в разі невиконання наказу № 13.
У методичному кабінеті численні вчительські розробки сяють всіма кольорами веселки.
2-й завуч: До кабінету фізики наближаються магнітні бурі внаслідок лавини дослідів. У кабінеті хімії кислотних дощів не передбачається. У кабінеті інформатики — повний штиль: всі комп’ютери зависли. А з боку їдальні віє приємний апетитний бриз.
1-й.завуч: У бібліотеці ясно та сонячно. Проте на перервах різке посилення тиску в зв’язку з припливом читачів. У шкільних гуртках полярний день продовжується аж до 31 травня. А в дитячій організації вже розпочалися спекотні дні екологічного двомісячника.
Директор та завучі (разом):
Найголовніше — погода в школі,
А все, що інше — суєта.
Вам нелегка дісталась доля,
Бо керувати — справа непроста
Прийміть у дарунок пісню у виконанні В. Кулініч
Ведучий. Уявіть, вчитель української літератури заміняє урок фізкультури.
Вчитель. Доброго дня, дітки.
Всі. Героям Слава
Вчитель. Молодці! На Шевченка – Франка розрахуйсь.
1.юнак. Шевченко!
2.дівчина. Франко!
3.юнак. Шевченко!
4.дівчина. Франко!
5 юнак . Шевченко!
6.юнак. Котляревський. Розрахунок закінчено.
Вчитель. Молодці! Шевченки зробили крок уперед, повернулися Рильським до Рильського і повторюємо за мною: Зажурилися – повстали, зажурилися – повстали, зажурилися – повстали. Закінчили вправу, повернулися Мина Мазайлами до залу… Так, а що це ми стали, як лінія означення? А-ну, швидко в підмет!
(З юнак стоїть на місці)
Вчитель. Загребельного мені в Лісову пісню! Ти що, Нечуй-Левицький? Я тобі Лесею Українкою сказала: в підмет! Так, а зараз будемо здавати норматив «перекоти-поле».
5 юнак. А як ми будемо здавати «перекоти-поле» без матів?
Вчитель. Без чого?
5 юнак. Без матів.
Вчитель. Без чого?
5 юнак. Як ми будемо здавати «перекоти-поле» без Леся Подерев’янського?
(1 -й юнак піднімає руку)
Вчитель. Що?
1 -й юнак. Можна вийти?
Вчитель. Обставина?
1 юнак. Ясла повні.
Вчитель. Що?
1 юнак. Ясла повні.
Вчитель. Повне речення!
1 юнак. Ревуть воли як ясла повні!
Вчитель. Шуруй звідси. На цьому урок закінчено. На наступному будемо здавати стрибки у Довженка. І спробує хтось принести довідку, що він кріпак, я вам таку Кайдашеву сім’ю
влаштую…
ВЕДУЧИЙ. СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ – МОВНИКІВ, ЯКІ НАМ ЩОУРОКУ ДОВОДИЛИ, ЩО БЕЗ СЛОВНИКА НЕ ОБІЙТИСЯ, МИ СКЛАЛИ СВІЙ УЧНІВСЬКИЙ СЛОВНИК
СЛОВНИК
ШКОЛА – ЦЕ СУКУПНІСТЬ ЦЕГЛИН, СКЛА Й ШИФЕРУ, НАПОВНЕНА УЧНЯМИ, УЧИТЕЛЯМИ, ПАРТАМИ Й ІНШИМ ІНВЕНТАРЕМ, ЩО СТОЯТЬ РІВНО ВИНЯТКОВО ЧЕРЕЗ НЕДОГЛЯД СТАРШОКЛАСНИКІВ!
ДИРЕКТОР – НАПІВЛЮДИНА-НАПІВБОГ, ЯКИЙ ОСОБИСТО ВИЗНАЧАЄ КОЛИ МОЖНА СКОРОТИТИ УРОКИ І ВІДПУСТИТИ НА яблука.
ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ – КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ ІЗ ПСУВАННЯ ШКІЛЬНОГО ІНВЕНТАРЮ, ВИТОПТУВАННЯ ГАЗОНІВ І ВКОРОЧУВАННЯ ЖИТТЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА.
ЖУРНАЛ – СУКУПНІСТЬ АРКУШІВ У КЛІТИНКУ, ЩО СПРИЯЄ ЗАСВОЄННЮ ШКІЛЬНОЇ ПРЕМУДРОСТІ ШЛЯХОМ ЗАНЕСЕННЯ ОЦІНОК ЧИ УДАРУ ПО ГОЛОВІ!
ОСТАННІЙ ДЗВІНОК – ЗВУК, ЯКИЙ ВИДАЄТЬСЯ ЗМЕНШЕНОЮ КОПІЄЮ ЦЕРКОВНОГО ДЗВОНУ, ЩО ВИГАНЯЄ ЗІ ШКОЛИ БІСІВ… НА КАНІКУЛИ!
Ведучий.
ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ – ВІЙНА І МИР
НАВЧАЛЬНИЙ РІК – ХОДІННЯ ПО МУКАХ
УРОК ФІЗИКИ – 45 ХВИЛИН НА БОЧЦІ С ПОРОХОМ
ЩОДЕННИК – КНИГА СКАРГ І ПРОПОЗИЦІЙ
ВІДПОВІДЬ БІЛЯ ДОШКИ – ПРЯМИЙ РЕПОРТАЖ З ПЕТЛЕЮ НА ШИЇ
УЧЕНИЦІ НА УРОЦІ – СПЛЯЧІ КРАСУНІ
УЧНІ НА УРОЦІ – ВЕРШНИКИ БЕЗ ГОЛОВИ
ПРИХІД ВЧИТЕЛЯ – ВСТАТИ – СУД ЙДЕ
ВЧИТЕЛЬ ТА УЧНІ – АЛІ-БАБА І 40 РОЗБІЙНИКІВ
ТВІР – ЗАПИСКИ БОЖЕВІЛЬНОГО
ВТЕЧА З УРОКІВ – ОСТАННІЙ ГЕРОЙ
ДЗВІНОК НА УРОК – ГРІМ ГРИМИТЬ КУЩІ ТРЯСУТЬСЯ
КАБІНЕТ ДИРЕКТОРА – УБИВЧИЙ ВІДДІЛ
КЛАС – СІМЕЙКА АДАМС
ОСТАННЯ ПАРТА – ДІМ ВІДПОЧИНКУ
ПРОГУЛЬЩИКИ – ЇХ ЗНАЛИ ЛИШЕ В ОБЛИЧЧЯ
ЗРИВ УРОКУ – ХАЙ ЖИВЕ РЕВОЛЮЦІЯ!
ШПАРГАЛКА – СЛУЖБА ПОРЯТУНКУ 911
УЧЕНЬ БІЛЯ ДОШКИ – В СМЕРТЕЛЬНІЙ ЗОНІ
БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ – НЕВИНУВАТА Я!!!
МАМА ПІСЛЯ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ – ТЕРМІНАТОР -2
БАТЬКО ПІСЛЯ БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ – ФАНТОМАС РОЗБУШУВАВСЯ.
Дорогі вчителі,
Шлем земний вам уклін
І безмежно, довірливо любим!
Вчитель! Скільки сили треба,
Щоб навчити нас усіх,
І терпіння, і бажання,
І надій, і сподівання.
Вчитель наш – найкращий у світі,
Допоможе в хвилину важку,
І нехай тільки посмішки й квіти,
Він знайде на своєму шляху.
(Діти дарують вчителям квіти, звучить музична заставка)
Звучить пісня у виконанні гурту Славія.
Автор: Ткач Юлія Іванівна