
Сценарій випускного вечора для 11 класу
Підготувала Прус Олена Володимирівна
Виходять випускники
*.Доброго вечора, шановні батьки, вчителі, дорогі гості!
*1.*Доброго вечора всім присутнім!
*1.*А тепер відкриємо невеличкий секрет. Директор школи хотів бачити нас
такими. /(На слайді молоді люди в ділових костюмах)/.
*2.*Вчителі хотіли бачити нас такими. /(На слайді відмінники з книгами)/
*1.*Класні керівники хотіли нас бачити такими. /(На слайді зображення
ангела і пухнастого білого зайчика)/
*2.*Батьки хотіли бачити нас такими. /(На слайді знамениті вчені,
спортсмени)/
3.У небесній канцелярії на нас були свої плани
Звучать фанфари, потім церковна музика/
*Інсценізація «Створення випускника» *
На сцені сидить Творець/
*Янгол.*Творець! Можна увійти?
*Творець.*Де ти літаєш? Заходь!
*Янгол.*Приголомшливий матеріал!
*Творець.*Ну, не томи! Хвалися!
*Янгол.*Господи, допоможи!
*Творець.*Ну, про що розмова? Показуй!
*Янгол.*Тема наукової роботи: «Створення випускника».
*Творець.*Хороша тема, творча! Продовжуй!
*Янгол.*Ось! Типовий проект випускника! (/Розгортає плакат з дитячим
малюнком-схемою чоловічка) /Випускник складається з:
* голови – 1 штука,
* тулуба – 1 штука,
* руки – дві штуки,
* ноги – дві штуки,
* плюс невеликий тюнинг.
*Творець*. Так, минули ті часи, коли ми працювали над виключно
ексклюзивними моделями – Шевченко, Пушкін, Гоголь… А тепер? Тепер все
поставлено на конвеєр.
*Янгол.*Так часу ж на нововведення немає! Он їх скільки!
*Творець.*Ні, треба їм надати індивідуальність. Я ось тут зібрав усяку
всячину /(Дістає чарівну коробку)/. Простеж, щоб кожному дісталося.
Подивимося, що тут у нас. Книжечка – значить буде книголюб!
Медаль!/(Складає в// //мішок)/
*Янгол.*Чемпіоном буде!
*Творець.*Не виключено! А це що за штуковина? /(Дістає диск)/
*Янгол.*Комп’ютерний диск!
*Творець.*Це хто у нас буде?
*Янгол.*Юзер або хакер.
*Творець.*Це ж небезпечно?
*Янгол.*А кому зараз легко? Творець, можна я попрацюю?
*Творець.*Заради Бога.
**Янгол.*/(Дістає купюру)/Купюра! 100 доларів!
*Творець.*Чудова дрібниця! /(Проглядає на світло)/Цей банкіром, значить,
буде! Хороша професія /(ховає купюру в кишеню)./Що там далі?
*Янгол.*/(Довго риється в коробці, дістає мізки)/Фу, а це що за гидота?
*Творець.*Чому вас тільки в піднебесній школі вчили? Це ж мізки! Це саме
головне у випускниках!
/Фонограма.З’являється чортик, кидає щось у мішок і зникає./
*Творець.*Я не зрозумів, що це було? Що за чортівня?
*Янгол.*Не хвилюйтеся, Творець, я думаю, що у нашій справі без цього теж
не обійтися!
*Творець.*За творчий підхід ставлю 12 балів!
*Янгол.*Дозвольте розпочати на практиці?
*Творець.*Амінь!
/Янгол і творець виходять зі сцени під церковну музику./
А насправді ми такі (На слайді фото 11 класу)
Виходять зі сцени.
*2.*У нашому залі зараз відбудеться презентація нового фотоальбому під назвою
«?»!
Перша сторінка фотоальбому – «Перший раз у перший клас!»(на екрані слайди із фотографіями початкової школи)
Сценка “Перший клас”
Доня: Тату, а чому йде дощ?
Тато: ( читає газету) підеш до школи дізнаєшся!
Доня: Тату, а в баби Яги є бабенятка?
Тато: Ну звідки я можу знати!
Доня:Тату, а нащо конячці коски на плечах?
Тато: Запитай у конячки!
Доня: Тату, а твій мотоцикл любить цукерки?
Тато: Доню – тато любить цукерки))
Доня: Тату, а чому сонечко встало?
Тато:Бо…. Йому не спиться!
Доня: Тату а чому котик нявкає!
Тато: Доню, бо він не вміє гавкати!
Доня: Тату, а коли я піду до школи?
Тато: Завтра, доню!! Завтра!!! І там тобі вчителька рокаже і про мотоцикл, і про котика і про
сонечко…нарешті завтра….
Виходять зі сцени/
*1.*Ех, так швидко пролетів час. Здається, зовсім нещодавно ми прийшли до
школи.
*2.*Таке хіба забудеш! Серед нас є людина, яка пам’ятає ті роки.
/Виступ першої вчительки та вручення букету квітів/
Перейдемо до наступної сторінки нашого фотоальбому під назвою «У круговерті днів шкільних».
Пам’ятаєте, у дитячому мультфільмі мамонтенятко шукало маму? І не могло знайти. А нам так пощастило в житті! У нас мам — чотири!
Одна — рідна, любляча, та, що дала нам життя. І три— теж рідні, люблячі, ті, що вели нас з 1-го по 11-ий клас шкільним марафоном.
1 Вед. В мистецтві людину, яка веде творчий клас, називають “майстер”.
2 Вед. У спорті того, хто готує команду – тренер.
1 Вед. На підприємстві його ім’я – начальник
2 Вед. В дитячому садочку – няня.
1 Вед. А ще його можна назвати опікуном, другом, адвокатом, психотерапевтом, бойовим командиром.
2 Вед. Ви всі, мабуть здогадалися, що мова йде про класного керівника
__________________
2 В. Шановна Олена володимирівна! Спасибі вам за те, що ви завжди йшли назустріч, завжди розуміли і підтримували нас, своїх учнів!
Виступ класного керівника
Ведучий 2: Альбом зберігає епізоди всього нашого шкільного життя : дивовижні
події і пригоди, радості і невдачі.
Ведуча 1: Усе це схоплено фотоспалахом : і хвилини зустрічі, і хвилини радості,
спілкування з нашими вчителями.
Ведучий 2: У різні роки учителі нашої школи навчали нас любити,творити добро, бути чуйними, душевними, щирими, любити життя.
*1.*Дорогі вчителі! 11 років поспіль ви щоразу говорили нам про те, як
необхідні знання, говорили про відмінні оцінки і гарну поведінку. Ви
стільки про це говорили, що нам довелося, зрештою, в це повірити. Ми
дуже любимо вас, своїх учителів.
*2.*А ось деякі несвідомі стверджують, що вчителі – мучителі і любити їх
нема за що… Але справжня любов – це коли любиш просто так, не за щось
конкретне.
*1.*Зараз вперше будуть оприлюднені секретні архівні матеріали
випускників. Любовні записки вчителям, що ми написали за 11 років
навчання у школі, які так і не дійшли до адресатів.
1.**Іноземна мова.*Dear _Олеся Олександрівна! Довгі роки of studies The English is важливі not
only для отримання a certificate, але також for a market after a cordon,
за що ми вам are very thankful!
*2.**Історія.*Шановний Олександре Анатолійовичу! Ви –
історична особистість. Тому заслуговуєте на вірш. Політичний…, самі
склали. Соромлюся дуже…, та ладно.
Я вірю, що колись цей день настане,
Вас в депутатський корпус оберемо.
Тоді країна, як казав хтось там.. не знаю,
Знову піде вперед іншим шляхом.
*1.*Розуміємо, що витримати нас на трьох предметах відразу вдалося б не
кожному. А Ви змогли. Тож бажаємо Вам, насамперед, здоров’я і терпіння
на майбутній навчальний рік!
*2. Українська мова і література*. Любити українську мову, літературу,
український народ, бути патріотом та незламним духом нас навчила Наталія Петрівна
*1.*Тепер ми точно знаємо про тире між підметом та присудком, про те,
чого ревли воли, як ясла були повні, і чого шелестіли липи.
*2.**Фізкультура.*Дорогий Миколо Миколайовичу!
Зізнаюся вам, що серед інших наших вчителів ви були наймужнішим! З
яким терпінням Ви чекали нас на свої уроки. І ми іноді таки приходили.
Хоча, важкувато було встигати. Але досвід показує, що найбільш знамениті
спортсмени у дитинстві були звільнені від фізкультури.
*1.**Математика.*Шановна Тетяно Петрівно! Завдяки Вам ми навчилися
отримувати корені на дошці, а не тільки на городах. Спасибі Вам за те,
що вільно користуємося логарифмічною лінійкою! З її допомогою так легко
проводимо прямі лінії!
*2.*Зізнаємося, що дуже часто, обчислюючи вирази математичні, ми їх
супроводжували між собою виразами українськими.
*Правознавство* Ніколи не забудемо,як на уроках Оксани Володимирівни головною метою була істина ,яка залежить від обставин, місця і часу.
*1.**Інформатика.*Шановна Наталіє Петрівно! Кожного уроку ми прорубували собі дорогу через терени до знань. І ось,нарешті, з’явилося світло в кінці тунелю. А що ж буде далі?
*2.*А далі ми бажаємо Вам здоров’я і терпіння !
*2.*А на уроках *зарубіжної літератури*Олена Володимирівна вчила нас поганому.
*1.*Як це?!!
*2.*Вона змушувала нас читати чужі листи: лист Тетяни до Онєгіна і
Онєгіна до Тетяни. І тепер ми точно знаємо, як потрібно освідчуватися в
коханні.
*2.**Географія.*Невідомо, куди занесе нас доля. Щоб не заблукати на життєвих перехрестях, нам знадобляться відомості з курсу географії, дані нам Іриною Григоріївною.
*1.*Нині нам відкриті всі країни, континенти:
Їдь і вивчай місцеві моменти.
Коли будемо в Африці, тоді не раз
Згадаймо географію і, звичайно, вас!
*1.**Праця*. Відповідно до теорії Дарвіна саме праця перетворила мавпу
на людину. І ми з вдячністю згадуємо Володимира Олексійовича, що сприяв цьому
перетворенню. Він зробив з нас господарочок-рукодільниць та завидних майстрів.
*1.**Художня культура.*Завдяки Лесі Миколаївни нас усіх підкорила
культура світу.
І позаздрить навіть Ван Гог,
Що нас учив такий педагог!
За науку вам спасибі,
Ви вчили так красиво!
*2.*Ну, а якщо серйозно … Дорогі вчителі! Спасибі Вам за тепло вашої
душі, за науку життя, за все, чому ви нас навчили. Ці квіти для вас!
/Вручення квітів учителям під музику. /
/На сцену в цей момент виносять дерево і виходять 6 випускників/
*Сценка «Дерево плодів»*
*1.*Усі 11 років ми плідно працювали. І ось маємо ціле дерево плодів,
яке ми вирощували довгих 11 років.
/Випускники виносять дерево плодів на середину, по черзі розповідають і
вішають на дерево плоди – намальовані предмети на картоні/
- *Портфель.*Ми вперше отримали звання «школярі» і дали школі шанс
виховати з нас справжніх людей.
- *Серце*. А цей плід називається «любов» – любов до рідної школи, до
вас, учителі, до вас, рідні батьки, до тебе, наше рідне місто, і наша
Україна.
- *Яблуко. *А цей плід – яблуко спокуси – теж виріс на нашому дереві.
Це всі наші негаразди, прогуляні уроки, невиконані домашні завдання.
Зверніть увагу, воно червоного кольору. Це означає, що нам соромно.
- *М’яч.*Є у нас і досягнення в спорті. Ми прославляли школу у
спортивних змаганнях, «Джурі», були вправними у конкурсі «Юних
інспекторів дорожнього руху». А головне наше надбання – це здоровий
спосіб життя.
- *Театральна маска.*Ми приймали участь у всіх шкільних заходах.
Навчилися бути акторами під час театрального фестивалю та інших свят.
- *Літери Ая*. По зернятку здобували знання. Почали навчання з
алфавіту і цифр, а нині володіємо сучасними інформаційними технологіями
і вже готові здати тести по всій шкільній програмі.
- *Фото класу.*За час навчання у школі ми стали однією сім’єю. У нас
проблема – одна на всіх, і радість – одна для всіх.
*1.*А зараз ми адресуємо слова щирої подяки тим, хто допомагав нам це
дерево ростити, хто щоденно піклувався про нас і просто оберігав від
усіляких негараздів.
*2.*Отже, пропонуємо вашій увазі останню сторінку нашого фотоальбому під назвою «У родинному колі.»
/Під музику піднімаються на сцену 6 випускників/
- Дорогі наші батьки, сьогодні ви зібралися на останні батьківські
збори, присвячені випуску дітей зі школи.
- Сьогодні ми раді бачити вас у цій залі.
- /(хл.)/Дорогі наші мами, тата, бабусі й дідусі! Спасибі вам за все.
За ваші безсонні ночі, за ваші правильні слова за вашу любов і ласку.
- /(хл.)/Ми часто не помічаємо, що наші слова ранять вас, що робимо
багато чого не так, як треба.
- /(дівч.)/Ми обов’язково виправимось. Наб`ємо шишок, наберемося свого
досвіду і тоді вже точно будемо знати, як ви були праві. Спасибі вам і
вибачте нас!
- /(дівч.)/Я пам’ятаю, як боялася йти до школи у перший клас. Була
гордою, що стала дорослою і йду до школи, але хвилювалася жахливо.
- /(дівч.)/Коли вранці мама зробила мені хвостики зав’язала бантики,
мені здавалося, що я сама я красива і у мене найкрасивіший букет, а коли
прийшла до школи то побачила, що ми всі однаково красиві.
- /(хл.)/А я не боявся. І квіти мені несла бабуся, бо мама сказала, що
до школи цілими я їх не донесу.
- /(хл.)/А я чекав, швидше би все закінчилося, щоб піти погуляти.
- Так! Як недавно і як давно все це було.
*2.*Дорогі наші батьки, сьогодні нам дуже хочеться почути від вас
напутнє слово.
*1.*Запрошуємо на сцену ________________________________________ та
/Виступ батьків/
(Випускники виконують вальс разом з батьками)
*Ведуча.*Дорогі наші дорослі діти! Щойно у своєму шкільному альбомі
ви поставили останню крапку, але це зовсім не означає, що ми говоримо
вам «Прощайте!», ми кажемо «До побачення!». Ми ще обов’язково
зустрінемося, але вже – на вечорі зустрічі випускників. Щиро бажаємо,
щоб дорога вашого життя була рівною і довгою, щоб ніякі негаразди не
зламали вашу шкільну дружбу, щоб усі ваші мрії здійснилися!