Сценарій випускного вечору

Випускний вечір
Випускний вечір

Сценарій випускного вечора для 11 класу

  Підготувала Прус Олена Володимирівна

Виходять випускники

*.Доброго вечора, шановні батьки, вчителі, дорогі гості!

*1.*Доброго вечора всім присутнім!

*1.*А тепер відкриємо невеличкий секрет. Директор школи хотів бачити нас

такими. /(На слайді молоді люди в ділових костюмах)/.

*2.*Вчителі хотіли бачити нас такими. /(На слайді відмінники з книгами)/

*1.*Класні керівники хотіли нас бачити такими. /(На слайді зображення

ангела і пухнастого білого зайчика)/

*2.*Батьки хотіли бачити нас такими. /(На слайді знамениті вчені,

спортсмени)/

3.У небесній канцелярії на нас були свої плани

Звучать фанфари, потім церковна музика/

*Інсценізація «Створення випускника» *

На сцені сидить Творець/

*Янгол.*Творець! Можна увійти?

*Творець.*Де ти літаєш? Заходь!

*Янгол.*Приголомшливий матеріал!

*Творець.*Ну, не томи! Хвалися!

*Янгол.*Господи, допоможи!

*Творець.*Ну, про що розмова? Показуй!

*Янгол.*Тема наукової роботи: «Створення випускника».

*Творець.*Хороша тема, творча! Продовжуй!

*Янгол.*Ось! Типовий проект випускника! (/Розгортає плакат з дитячим

малюнком-схемою чоловічка) /Випускник складається з:

 

* голови – 1 штука,

* тулуба –  1 штука,

* руки –  дві штуки,

* ноги –  дві штуки,

* плюс невеликий тюнинг.

 

*Творець*. Так, минули ті часи, коли ми працювали над виключно

ексклюзивними моделями –  Шевченко, Пушкін, Гоголь… А тепер? Тепер все

поставлено на конвеєр.

*Янгол.*Так часу ж на нововведення немає! Он їх скільки!

*Творець.*Ні, треба їм надати індивідуальність. Я ось тут зібрав усяку

всячину /(Дістає чарівну коробку)/. Простеж, щоб кожному дісталося.

Подивимося, що тут у нас. Книжечка –  значить буде книголюб!

Медаль!/(Складає в//  //мішок)/

*Янгол.*Чемпіоном буде!

*Творець.*Не виключено! А це що за штуковина? /(Дістає диск)/

*Янгол.*Комп’ютерний диск!

*Творець.*Це хто у нас буде?

*Янгол.*Юзер або хакер.

*Творець.*Це ж небезпечно?

*Янгол.*А кому зараз легко? Творець, можна я попрацюю?

*Творець.*Заради Бога.

**Янгол.*/(Дістає купюру)/Купюра! 100 доларів!

*Творець.*Чудова дрібниця! /(Проглядає на світло)/Цей банкіром, значить,

буде! Хороша професія /(ховає купюру в кишеню)./Що там далі?

*Янгол.*/(Довго риється в коробці, дістає мізки)/Фу, а це що за гидота?

*Творець.*Чому вас тільки в піднебесній школі вчили? Це ж мізки! Це саме

головне у випускниках!

/Фонограма.З’являється чортик, кидає щось у мішок і зникає./

*Творець.*Я не зрозумів, що це було? Що за чортівня?

*Янгол.*Не хвилюйтеся, Творець, я думаю, що у нашій справі без цього теж

не обійтися!

*Творець.*За творчий підхід ставлю 12 балів!

*Янгол.*Дозвольте розпочати на практиці?

*Творець.*Амінь!

/Янгол і творець виходять зі сцени під церковну музику./

 

А насправді ми такі (На слайді фото 11 класу)

 

Виходять зі сцени.

 

*2.*У нашому залі зараз відбудеться презентація нового фотоальбому під назвою

«?»!

Перша сторінка фотоальбому – «Перший раз у перший клас!»(на екрані слайди із фотографіями початкової школи)

Сценка  “Перший клас”

Доня: Тату, а чому йде дощ?

Тато: ( читає газету) підеш до школи дізнаєшся!

Доня: Тату, а в баби Яги є бабенятка?

Тато: Ну звідки я можу знати!

Доня:Тату, а нащо конячці коски на плечах?

Тато: Запитай у конячки!

Доня: Тату, а твій мотоцикл любить цукерки?

Тато: Доню – тато любить цукерки))

Доня: Тату, а чому сонечко встало?

Тато:Бо…. Йому не спиться!

Доня: Тату а чому котик нявкає!

Тато: Доню, бо він не вміє гавкати!

Доня: Тату, а коли я піду до школи?

Тато: Завтра, доню!! Завтра!!! І там тобі вчителька рокаже і про мотоцикл, і про котика і про

сонечко…нарешті завтра….

Виходять зі сцени/

 

*1.*Ех, так швидко пролетів час. Здається, зовсім нещодавно ми прийшли до

школи.

*2.*Таке хіба забудеш! Серед нас є людина, яка пам’ятає ті роки.

 

/Виступ першої вчительки та вручення букету квітів/

 

Перейдемо до наступної сторінки нашого фотоальбому під назвою «У круговерті днів шкільних».

Пам’ятаєте, у дитячому мультфільмі мамонтенятко шукало маму? І не могло знайти. А нам так пощастило в житті! У  нас мам — чотири!
Одна — рідна, любляча, та, що дала нам  життя. І три— теж рідні, люблячі, ті, що вели  нас з 1-го по 11-ий клас шкільним марафоном.

1 Вед. В мистецтві людину, яка веде творчий клас, називають “майстер”.
2 Вед. У спорті того, хто готує команду – тренер.
1 Вед. На підприємстві його ім’я – начальник
2 Вед. В дитячому садочку – няня.
1 Вед. А ще його можна назвати опікуном, другом, адвокатом, психотерапевтом, бойовим командиром.
2 Вед. Ви всі, мабуть здогадалися, що мова йде про класного керівника
__________________
2 В.    Шановна Олена володимирівна! Спасибі вам за те, що ви завжди йшли  назустріч, завжди розуміли і підтримували  нас, своїх учнів!

 

Виступ класного керівника

 

Ведучий 2: Альбом зберігає епізоди всього нашого шкільного життя : дивовижні

події і пригоди, радості і невдачі.

Ведуча 1: Усе це схоплено фотоспалахом : і хвилини зустрічі, і хвилини радості,

спілкування з нашими вчителями.

Ведучий 2: У різні роки  учителі нашої школи навчали нас любити,творити  добро, бути чуйними, душевними, щирими, любити життя.

*1.*Дорогі вчителі! 11 років поспіль ви щоразу говорили нам про те, як

необхідні знання, говорили про відмінні оцінки і гарну поведінку. Ви

стільки про це говорили, що нам довелося, зрештою, в це повірити. Ми

дуже любимо вас, своїх учителів.

*2.*А ось деякі несвідомі стверджують, що вчителі – мучителі і любити їх

нема за що… Але справжня любов – це коли любиш просто так, не за щось

конкретне.

*1.*Зараз вперше будуть оприлюднені секретні архівні матеріали

випускників. Любовні записки вчителям, що ми написали за 11 років

навчання у школі, які так і не дійшли до адресатів.

1.**Іноземна мова.*Dear _Олеся Олександрівна! Довгі роки of studies The English is важливі not

only для отримання a certificate, але також for a market after a cordon,

за що ми вам are very thankful!

*2.**Історія.*Шановний Олександре Анатолійовичу! Ви –

історична особистість. Тому заслуговуєте на вірш. Політичний…, самі

склали. Соромлюся дуже…, та ладно.

Я вірю, що колись цей день настане,

Вас в депутатський корпус оберемо.

Тоді країна, як казав хтось там.. не знаю,

Знову піде  вперед іншим шляхом.

*1.*Розуміємо, що витримати нас на трьох предметах відразу вдалося б не

кожному. А Ви змогли. Тож бажаємо Вам, насамперед, здоров’я і терпіння

на майбутній навчальний рік!

*2. Українська мова і література*. Любити українську мову, літературу,

український народ, бути патріотом та незламним духом нас навчила Наталія Петрівна

*1.*Тепер ми точно знаємо про тире між підметом та присудком, про те,

чого ревли воли, як ясла були повні, і чого шелестіли липи.

*2.**Фізкультура.*Дорогий Миколо Миколайовичу!

Зізнаюся вам, що серед інших наших вчителів ви були наймужнішим! З

яким терпінням Ви чекали нас на свої уроки. І ми іноді таки приходили.

Хоча, важкувато було встигати. Але досвід показує, що найбільш знамениті

спортсмени у дитинстві були звільнені від фізкультури.

*1.**Математика.*Шановна Тетяно Петрівно! Завдяки Вам ми навчилися

отримувати корені на дошці, а не тільки на городах. Спасибі Вам за те,

що вільно користуємося логарифмічною лінійкою! З її допомогою так легко

проводимо прямі лінії!

*2.*Зізнаємося, що дуже часто, обчислюючи вирази математичні, ми їх

супроводжували між собою виразами українськими.

*Правознавство* Ніколи не забудемо,як на уроках Оксани Володимирівни головною метою була істина ,яка залежить від обставин, місця і часу.

*1.**Інформатика.*Шановна Наталіє Петрівно! Кожного уроку ми прорубували собі дорогу через терени до знань. І ось,нарешті, з’явилося світло в кінці тунелю. А що ж буде далі?

*2.*А далі ми бажаємо Вам здоров’я і терпіння !

*2.*А на уроках *зарубіжної літератури*Олена Володимирівна вчила нас поганому.

*1.*Як це?!!

*2.*Вона змушувала нас читати чужі листи: лист Тетяни до Онєгіна і

Онєгіна до Тетяни. І тепер ми точно знаємо, як потрібно освідчуватися в

коханні.

*2.**Географія.*Невідомо, куди занесе нас доля. Щоб не заблукати на життєвих перехрестях, нам знадобляться відомості з курсу географії, дані нам  Іриною Григоріївною.

*1.*Нині нам відкриті всі країни, континенти:

Їдь і вивчай місцеві моменти.

Коли будемо в Африці, тоді не раз

Згадаймо географію і, звичайно, вас!

*1.**Праця*. Відповідно до теорії Дарвіна саме праця перетворила мавпу

на людину. І ми з вдячністю згадуємо Володимира Олексійовича, що сприяв цьому

перетворенню. Він зробив з нас господарочок-рукодільниць та завидних майстрів.

*1.**Художня культура.*Завдяки Лесі Миколаївни нас усіх підкорила

культура світу.

І позаздрить навіть Ван Гог,

Що нас учив такий педагог!

За науку вам спасибі,

Ви вчили так красиво!

*2.*Ну, а якщо серйозно … Дорогі вчителі! Спасибі Вам за тепло вашої

душі, за науку життя, за все, чому ви нас навчили. Ці квіти для вас!

/Вручення квітів учителям під музику. /

/На сцену в цей момент виносять дерево і виходять 6 випускників/

                                           *Сценка «Дерево плодів»*

*1.*Усі 11 років ми плідно працювали. І ось маємо ціле дерево плодів,

яке ми вирощували довгих 11 років.

/Випускники виносять дерево плодів на середину, по черзі розповідають і

вішають на дерево плоди – намальовані предмети на картоні/

  1. *Портфель.*Ми вперше отримали звання «школярі» і дали школі шанс

виховати з нас справжніх людей.

  1. *Серце*. А цей плід називається «любов» – любов до рідної школи, до

вас,  учителі, до вас, рідні батьки, до тебе, наше рідне місто, і наша

Україна.

  1. *Яблуко. *А цей плід – яблуко спокуси – теж виріс на нашому дереві.

Це всі наші негаразди, прогуляні уроки, невиконані домашні завдання.

Зверніть увагу, воно червоного кольору. Це означає, що нам соромно.

  1. *М’яч.*Є у нас і досягнення в спорті. Ми прославляли школу у

спортивних змаганнях, «Джурі», були вправними у конкурсі «Юних

інспекторів дорожнього руху». А головне наше надбання – це здоровий

спосіб життя.

  1. *Театральна маска.*Ми приймали участь у всіх шкільних заходах.

Навчилися бути акторами під час театрального фестивалю та інших свят.

  1. *Літери Ая*. По зернятку здобували знання. Почали навчання з

алфавіту і цифр, а нині володіємо сучасними інформаційними технологіями

і вже готові здати тести по всій шкільній програмі.

  1. *Фото класу.*За час навчання у школі ми стали однією сім’єю. У нас

проблема – одна на всіх, і радість – одна для всіх.

*1.*А зараз ми адресуємо слова щирої подяки тим, хто допомагав нам це

дерево ростити, хто щоденно піклувався про нас і просто оберігав від

усіляких негараздів.

 

*2.*Отже, пропонуємо вашій увазі останню сторінку нашого фотоальбому під назвою «У родинному колі.»

 

/Під музику піднімаються на сцену 6 випускників/

  1. Дорогі наші батьки, сьогодні ви зібралися на останні батьківські

збори, присвячені випуску дітей зі школи.

  1. Сьогодні ми раді бачити вас у цій залі.
  2. /(хл.)/Дорогі наші мами, тата, бабусі й дідусі! Спасибі вам за все.

За ваші безсонні ночі, за ваші правильні слова за вашу любов і ласку.

  1. /(хл.)/Ми часто не помічаємо, що наші слова ранять вас, що робимо

багато чого не так, як треба.

  1. /(дівч.)/Ми обов’язково виправимось. Наб`ємо шишок, наберемося свого

досвіду і тоді вже точно будемо знати, як ви були праві. Спасибі вам і

вибачте нас!

  1. /(дівч.)/Я пам’ятаю, як боялася йти до школи у перший клас. Була

гордою, що стала дорослою і йду до школи, але хвилювалася жахливо.

  1. /(дівч.)/Коли вранці мама зробила мені хвостики зав’язала бантики,

мені здавалося, що я сама я красива і у мене найкрасивіший букет, а коли

прийшла до школи то побачила, що ми всі однаково красиві.

  1. /(хл.)/А я не боявся. І квіти мені несла бабуся, бо мама сказала, що

до школи цілими я їх не донесу.

  1. /(хл.)/А я чекав, швидше би все закінчилося, щоб піти погуляти.
  2. Так! Як недавно і як давно все це було.

 

*2.*Дорогі наші батьки, сьогодні нам дуже хочеться почути від вас

напутнє слово.

*1.*Запрошуємо на сцену ________________________________________ та

/Виступ батьків/

(Випускники виконують вальс разом з батьками)

*Ведуча.*Дорогі наші дорослі діти! Щойно у своєму шкільному альбомі

ви поставили останню крапку, але це зовсім не означає, що ми говоримо

вам «Прощайте!», ми кажемо «До побачення!». Ми ще обов’язково

зустрінемося, але вже – на вечорі зустрічі випускників. Щиро бажаємо,

щоб дорога вашого життя була рівною і довгою, щоб ніякі негаразди не

зламали вашу шкільну дружбу, щоб усі ваші мрії здійснилися!

0 0 голоси
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі