
Тема: «Подорож у новий навчальний рік»
- Вступ
1.1.Привітати всіх учнів. Дати можливість кожному учневі поділитися коротенькою розповіддю про те, як вони провели літні канікули.
1.2. Гра: “Літні Подорожі: Ділимося Спогадами”
Вибрати або додати свою назву :
“Подорож з родиною!” “Сонячні дні на пляжі” “Відвідав аквапарк – найкращий день!” “Зустріч з друзями” “Відвідав зоопарк та побачив багато цікавих тварин” “Перше плавання в морі” “Відкрив для себе нове морозиво” “Цікавий музей у місті” “Захоплюючий велосипедний маршрут” “Літні фестивалі та концерти” “Спільні вечори з родиною” “Відвідав парк” “Ловля риби на озері” “Мандрівка до старовинного замку” “Літній день в парку атракціонів” “Спробував спорт” “Відвідав тематичний парк” “Спекотні змагання з друзями” “Відвідав національний парк і насолодився природою” “Незабутній вечір у колі родини”
Учні розповідають коротко про подію, яку вони вибрали
1.3.. Шкільні обіцянки
Обговорення з учнями дотримання правил у школі та створення спільних “обіцянок”.
- Пам`ятка – Кодекс честі учня
- Академічна доброчесність
II Основи безпеки життєдіяльності
2.1.. Бесіда «Правила поведінки в умовах воєнного стану»
Гра «Битва за Україну» https://wordwall.net/uk/resource/58104226
2.2. Перегляд відеороліка «Навчаємось мінній безпеці: правила поведінки з вибухонебезпечними предметами»
https://www.youtube.com/watch?v=OC4u4RhfJss
Гра https://wordwall.net/uk/resource/58104226 ++++
https://learningapps.org/view30931795
2.3. Обговорення щодо протипожежної безпеки, ПДР, користування електроприладами. «Пам’ятка для учнів з безпеки життєдіяльності.
- Створення плакату на цифровій дошці Jamboard – «Правила безпеки під час війни»
- Практичні завдання з БЖ
– Гра «Знайди правильну відповідь» https://learningapps.org/24932077
– Гугл Форма «Згадаємо правила безпеки життєдіяльності з пожежної безпеки» https://docs.google.com/forms/d/1QLcrh_ZZyPW7lLG4ZzPJc863CZkhTQXJ1j5DRyXBmiQ/edit
– Вікторина з правил дорожнього руху https://learningapps.org/2390903
III. Екскурс «Моя країна Україна»
До свята Незалежності України група ентузіастів і ентузіасток розробила сайт із історією досягнень нашої країни. Сьогодні ми будемо подорожувати цими сторінками.. Ми зможемо дізнатися чимало цікавих фактів про події й досягнення України, якими маємо пишатися та які зможемо примножувати.
3.1. Використовуючи презентацію учень озвучує інформацію. Після цього діти виконують вправи.
Національно – патріотичний квест . Відео-презентаціяhttps://www.youtube.com/watch?v=0snXS4Ea8t8
- Бесіда: «Поговоримо про ментальне здоров’я»
Презентація до бесіди https://drive.google.com/file/d/1aI0E9s1lUw_92XuTW3e-pRCIMeRDiHLW/view
Відео бесіди https://youtu.be/2ZmNSZXMsTE
(для самостійного опрацювання)
- IV. Виготовлення амулету та листа для воїнів ЗСУ
Лялька мотанка
- V. Рефлексія
Принцип: Запропонуйте учням закінчити речення.
- На уроці я працював ______________, бо ______________
- Своєї роботою на уроці я_____________________
- Урок здався мені______________________
- Протягом уроку я ______________________
- Мій настрій ___________________
- Матеріал уроку був для мене _____________
Автор Будник Марина Анатоліївна