
Звучать фанфари
На сцену виходять ведучі
1-ведучий: – Добридень вчителі, батьки і всі хто завітав на наше свято!
2-ведучий: – Добрий день, ми раді вітати Вас!
Звучить голос за кадром; ведучі лякливо відходять; на сцену виходять 2 класні керівники і 2 вихователя.
«У 2009 році світ освіти опинився під загрозою. Тож заради визволення навчання було зібрано найкращих спецагентів для створення нової ланки української молоді. Для підвищення їх захисту було розроблено спец-костюми зі ступенем захисту»
Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»
Показується плакат, на якому зображена шкільна форма і вишиванка.
1-класний керівник: – Шановні агенти, рівно 2 роки тому на плечі нашого закладу було покладено важливу місію.
2-класний керівник: – 2 восьмі класи було відібрано з усієї Харківської області за фізико-математичним та хіміко-біологічним профілями навчання.
1-вихователь: – Саме ці класи отримали найвищий ступінь кодування 9-А і 9-Б.
Показуються плакати 9-А, 9-Б
2-вихователь: – Відбір був жорстокий. Тож до отримання свідотств про освіту дісталися тільки найкращі.
1 класний керівник: – 2 роки експерименту не минули задарма: в результаті у нас з’явились юні спецагенти!
Звучить музика – танок флешмоб 2 класів. Класні керівники й вихователі уходять
Після танку учні завмирають і вигукують слова:
1-учень: – Увага! Увага!
2 -учень: – 2 роки тому нас було більше…
3 -учень: – Але до отримання свідотств дістались тільки ми…
4 -учень: – Найсильніші,
5 -учень: – Найсміливіші,
6 -учень: – Найвиносливіші,
7 -учень: – 2 роки тому нас закинули на острів…
8 -учень: – Безлюдний острів…
9 -учень: – 2 роки ми мужньо боролися…
10 -учень: – Зі сном,
11 -учень: – Зі страхами,
12 -учень: – З комплексами,
13 -учень: – З власною лінністю,
14 -учень: – Небезпека переслідувала нас на кожному кроці…
15 -учень: – Нас можна було зрізати…
16-учень: – На опитуваннях,
17-учень: – На заліках,
18-учень: – На самостійних роботах,
19-учень: – На контрольних роботах,
20-учень: – Завалити на іспитах!
21-учень: – Але ціною нелюдських зусиль…
22-учень: – Ми подолали все!
Виходять ведучі.
1-ведучий: – Шановні 9-ти класники! Зараз до вас звернеться найдосвідченіший супер-спецагент.
Діти розгублено дивляться один на одного.
2-ведучий: – У світі він відомий у таких виглядах:
Показуються фото Джеймса Бонда.
2-ведучий: – Але для нас він такий:
Показується фото директора школи.
Звучить голос директора школи за кадром:
«Увага! 9-А і 9-Б! Наші супер-спецагенти і ваші вчителі зникли! Ви маєте знайти їх і повернути! Приступайте до виконання завдання! Кінець зв’язку.»
23-учень: – Мамочки!
24-учень: – Що ж нам робити?
25-учень: – Ми не зможемо!
26-учень: – Я хочу до мами!
27-учень: – Спокійно! Ми зможемо!
28-учень: – Діяти за обставинами!
29-учень: – Так! Почнемо з географії!…
30-учень: – А чому це з географії? Давайте з фізики!
31-учень: – А чому це з фізики? Давайте з інформатики!
32-учень: – Та яка різниця! Головне – скоріше!
На фоні звучить музика з к/ф «Місія неможлива».
Діти розбігаються.
БЛОК-1
1-ведучий: – Перший агент GEOGRAPHY, Позивний ЦУНАМІ. Характер невловимий, поривчастий до 5 метрів за секунду.
2-ведучий: – Іноді з грозами. Без опадів. Знає толк в картах. Незамінна у екстремальніших умовах: при землетрусах, пожежах, повенях.
3-ведучий: – Наступний агент PHYSICS має агентурне ім’я «Архимед». Позивний «Полупровідник». Вона не звертає уваги на закони: Чи то закон Ома, Ньютона Навіть Джоуля-Ленца!
4-ведучий: – У команді суперагентів незамінна. Тому що може забезпечити безперебійну роботу двигуна внутрішнього згорання.
5-ведучий: – Наступний агент ІТ. Позивний «Хакер». Спеціаліст по всьому, що можна підключити до комп’ютера Або просто включити в розетку. Навчає агентів-початківців азам хакерства.
6-ведучий: – Має здібність віртуально перебувати у сотні різних місць. – Легко може влаштувати DELETE з класу та ENTER до кабінету директора
Виходять хлопець і дівчина.
1-хлопець: – Шановні…!
1-дівчина: – Ми вдячні Вам за цікаві й незабутні уроки!
1 ведучий: – зараз ми покажемо як наші агенти можуть виплутатись з будь-якої ситуації.
Привітання вчителів. Номер від учнів.(сценки «Урок»)
Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»
БЛОК-2
1-ведучий: – Наступні агенти: агент MATH
2-ведучий: –Агент E
3-ведучий: – Агент MATICS
4-ведучий: – Позивний «Це містичне число ПІ»,…. Кмітливі, здогадливі, дуже начитані Вирішують різноманітні математичні задачі. Навіть без ручки й паперу!
5-ведучий: – Неодноразово ризикуючи здоров’ям і життям Втілювали в уроки ідеї для удосконалення мозкової роботи учнів.
6-ведучий: – Обожнюють логічно мислити й знаходити єдину правильну відповідь на безкінечних просторах теорії відносності!
Виходять хлопець і дівчина.
2-хлопець: – Шановні…!
2-дівчина: – Від щирого серця вітаємо Вас!
Привітання вчителів.
1-ведучий: – Ось що буває коли юним агентам сниться казка…
Номер від учнів.(казка «Ріпка»)
Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»
БЛОК-3
1-ведучий: – Наступні агенти FL та UL
2-ведучий: – Повністю FOREIGHN LITERATURE та UKRAINIAN LITERATURE
3-ведучий: – Позивні «Мудрість» та «Козак». Разом з ними працюють іще два агенти Агент «Мова Солов’їна» та «Милозвучність».
4-ведучий: – Терплячі, організовані, зібрані. Місце перебування – там, де …
Осінній день, осінній день, осінній!
О синій день, о синій день, о синій!
Осанна осені, о сум! Осанна.
Невже це осінь, осінь, о! – та сама.
5-ведучий: – Тобто у лінгвістичному астралі. Наділені безмежною владою, над крилатими виразами. Уміють грамотно і точно висловлювати свої думки.
6-ведучий: – Проявляють мужність і героїзм при прочитанні учнівських творів. А це є необхідною зброєю для спецагенту! Для супер-спецагенту.
Виходять хлопець і дівчина.
3-хлопець: – Шановні…!
3-дівчина: – Ми вдячні Вам за Ваші незабутні уроки!
Привітання вчителів. Номер від учнів. Танок дівчат «Віночки»
Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»
БЛОК-4
1-ведучий: – Секретна інформація! Спецагент CHEMISTRY. Знає секрет філософського полімеру. Спеціаліст з підривних робіт.
2-ведучий: – Сповнена завзятості, рішучості при виконанні поставлених завдань. Має підвищену інтуїцію, Завдяки якій може передбачати підсумок справи, що затівається. Ретельно приховує свою причетність до контррозвідки.
3-ведучий: – Наступний спецагент BIOLOGY. Позивний «Фотосинтез».
4-ведучий: – Неодноразово закидалася у вороже середовище під виглядом учасника різних олімпіад і конкурсів.
5-ведучий: – Уміє переконати учнів в тому, що не всяка мавпа може стати людиною.
6-ведучий: – У поточному році з успіхом розробляє проект екологічної суперзброї.
Виходять хлопець і дівчина.
4-хлопець: – Шановні…!
4-дівчина: – Ми щиро дякуємо за Ваші уроки!
Привітання вчителів. Номер від учнів. Пісня «На десерт»
Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»
БЛОК-5
1-ведучий: – Наступний агент HISTORY. Позивний «Прикордонник». Працює без прикриття. Незамінний для секретних завдань дипломатичної місії.
2-ведучий: – Завжди розсудливий і раціональний. Для нього успіх базується за принципом: Мінімум емоцій – максимум користі. Завдяки йому історія вже давно перестала бути загадковою для наших агентів
3-ведучий: – Агент PE або Індіана Джонс. Позивний «Спорт». Його життєве кредо – спорт завжди, спорт – повсюди, спорт на землі та у воді.
4-ведучий: – Володіє залізною волею, футбольним, волейбольним та баскетбольним м’ячами. Найбільш практично – орієнтований і безцінний в світі сучасних технологій.
5-ведучий: – Агенти ENGLISH. Позивний «Do you speak English?».
6-ведучий: – Відповідь «Nicht verstehen»
5-ведучий: – Майстера маскування. Виконували складні завдання по входу спецагентів до іноземного середовища. Десантуються несподівано,
6-ведучий: – Підкрадаються непомітно. Спеціалізуються на раптовому обвалі контрольних робіт на голови учнів.
Виходять хлопець і дівчина.
5-хлопець: – Шановні…!
5-дівчина: – Ми щиро дякуємо за Ваші уроки!
Привітання вчителів. Номер від учнів. Пісня хлопців
Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»
БЛОК-6
1-ведучий: – Агенти «HANDYCRAFT». «HANDYCRAFT хлопці». «HANDYCRAFT дівчата».
2-ведучий: – Життєве кредо «Якщо руки золоті, то це наші учні». У цих агентів у руках є супер-можливості.
3-ведучий: – З будь-чого вони можуть зробити «Wow! Крута штука!». Завдяки їх роботі наші агенти-початківці починають розуміти звідки ростуть руки.
4-ведучий: – Наступний агент – PSYCHOLOGY. Позивний «Нерв».
5-ведучий: – Викладає ази психологічної гри на психіці ворогів. Має великі пізнання в області професійного тестування
6-ведучий: – Направляє агентів початківців на дорогу достеменну.
Виходять хлопець і дівчина.
6-хлопець: – Шановні…!
6-дівчина: – Ми щиро дякуємо за Ваші уроки!
Привітання вчителів. Номер від учнів. Сценка «Санітари»
Звучить сирена швидкої допомоги, і на дитячій машині на сцену виїжджають «санітари» – діти в білих халатах з макетами шприців і градусників.
1-й санітар. Санепідстанцію викликали?
1-й ведучий. Ні.
2-й санітар. Як ні? Поступив виклик, що у школі «Обдарованість» страшнаа епідемія випускного 9-ти классного ящура. Усі мають отримати щеплення.
3-й санітар. Та ні, професор, подивіться на їхні обличчя: це ж синдром Лоуренса-Муна-Бірде-Біля.
1-й санітар. Ця хвороба розвивається в організмі випускника, який ослаблений екзаменами. На обличчя всі симптоми: сльози на очах учителів, тремтіння рук батьків, розгублений погляд випускників.
2-й санітар. Потрібно терміново прийняти заходи по усуненню даного захворювання.
3-й санітар. Крапельниця?
2-й санітар. Шприц?
1-й санітар. Обійдемося!
2-й санітар. Мікстура?
1-й санітар. Ні, це марно!
2-й санітар. Єдине, що ми можемо зробити для вас, щоб ви всі перейшли до 10 класу у здоров’ї, світлому розумі і твердій пам’яті…
1-й санітар. Провести сеанс очищення голови від поганих думок.
3-й санітар. Прошу всіх випускників підійти… Потягніть руки уверх, повільно опустіть руки на голову і почухайте її, а потімм «зкиньте» все, що «прилипло» до рук, на землю. І так три рази. (Випускники виконують разом з глядачами). Фоном звучить весела музика Зарядка
БЛОК-7
Фоном звучить музика Golden Eye
1-ведучий: – Увага! Агенти VIP
2-ведучий: – Позивний «Адміністрація»
3-ведучий: – Агент 007, Позивний «Шеф»
4-ведучий: – Головний агент нашої системи…
5-ведучий: – Батько і творець агентства.
6-ведучий: – Витягує всіх супер агентів і агентят зі всіх колотнеч і халеп.
7-ведучий: – Йому підпорядковані всі штаби і агенства. Подальша інформація не розголошується.
1-ведучий: – Позивний другого VIP агента «Чистота і порядок»
2-ведучий: – Особливо успішно входить до педагогічного і дитячого середовища..
3-ведучий: – Іноді маскується під іноземку в театрі
4-ведучий: – Завжди сміливо береться за те, що раніше ніколи не робила.
5-ведучий: – Чітко виконує завдання, поставлені великими й могутніми.
Виходять хлопець і дівчина.
7-хлопець: – Шановні…!
7-дівчина: – Ваші вихованці вдячні вам за організацію агентурних зльотів і урочистих оглядів, креативні ідеї і творчу ініціативу, приклад, якої запалює в нас прагнення рухатися вперед, у всьому прагнучи бути кращими.
Привітання вчителів. Номер від учнів. Танок розовая пантера
БЛОК-8
Фоном звучить музика із к\ф «Місія Неможлива»
1-ведучий: – Інформація для роздуму . Жодна агентурна школа не працюватиме добре без надійних служб забезпечення.
2-ведучий: – Цілком таємно. Особливі прикмети: чуйні, чистолюбиві, терплячі. Характеристика на агентів з позивним «Рятувальники»…
Виходять 7 учнів
1 учень: – В нас така країна є,
Там цікаве все живе. Добрі люди там працюють, Що нас люблять і шанують! Це БІБЛІОТЕКАРІ! |
2 учень: – Медсестра працює радо,
Всіх лікує залюбки! Лікування вам припише І хвороби зникнуть всі!
|
3 учень: – Заступник з господарської
роботи дістане все потрібне для турботи! Віник, лампу і кільце! І пісок, й цемент, і глину, Випише любу машину! |
4 учень: – Кухар варить борщ і суп,
Пиріжки готує. Він дорослих і малят Смачно нагодує!
|
5 учень: –Тисне вчасно гальма й газ,
Відвезе усюди нас. Для доріг він хлопець свій! За кермом сидить водій. |
6 учень: – Дякуємо вам за все!
Ви – то наша помічниця. Школа чиста враз стає, Спасибі вам, тех. Працівниця! |
7 учень: – Комендант для нас – то батько,
Що турботу розкида! Він любитель дать пораду, Як до сну іти пора. |
8 учень: – Чистота в ваших руках
Вам дякувати будем Бруд і пил випрете в крах Прачки наші любі! |
Виходять хлопець і дівчина.
8-хлопець: – Ми щиро вдячні за Вашу допомогу!
8-дівчина: – Дякуємо відусього серця за Вашу турботу!
Привітання працівників. Номер від учнів.
Фоном звучить музика із к/ф «Місія неможлива»
БЛОК-9
Голос за кадром:
– Ішов 3-ий день здачі ДПА. Батьки в єдиному бойовому строю забезпечують надійний тил своїх дітей. На бойові позиції були зтягнуті бабусі, дідусі, тітоньки, дяді, друзі й навіть хатні улюбленці. Але стресс прогресував! А в стресі, як відомо, розкриваються раніш невідомі здібності людини.
– Із домашніх аптечок з неймовірною швидкістю зникали Валідол, Корвалол, Валеріана… АЛЕ батьки не знаходили собі місця!!!
Фоном звучить тема з к/ф «Зірковий хлопчик»
1-ведучий: – Над наступною місією працюють найкрутіші агенти, такі як Агент 1, він же мамуся, він же татусь. Дивує своїми надздібностями
2-ведучий: – Долає будь-які стресові ситуації, мудрий, завжди допоможе молодим агентам у важкій ситуації
1-ведучий: – Пароль для зв’язку: «Щоб не сталося, я завжди з тобою!»
Щасливі ті, що мають за спиною крила
Й живуть в оточенні рідних їм людей.
Щоб ми зустрілись разом – доля так веліла,
І щоб стикнулись воєдино мільйон ідей!
Кудрява повінь розкидає білі сльози,
Що ллються по щоках істот із неба.
Лише з батьками ми вже несерйозні,
Лише у вашій посмішці наша потреба.
Ми висловимо батьківську подяку
Звичайними і щирими словами:
Нам не потрібні більш скарби ніякі,
Ми хочемо лиш завжди бути з вами!
Пісня батькам «Лови момент»
Звуки сирени
2-ведучий: – Увага! Несанкціоноване проникнення до школи!
Виступ батьків…
БЛОК-10
Фоном звучить музика «Рожева пантера»
1-ведучий: – Над місією класного керівництва та виховання працюють найкращі агенти,
2-ведучий: – майже такі як Агент Рожева Пантера,
1-ведучий: – вони ж і є Класні мами.
2-ведучий: – Завербовані у зв’язку з незвичайним даром переконання.
1-ведучий: – Відомі за гарно поставленим голосом, за частими дзвінками батькам.
1-ведучий: – Через ці рухи здатні передавати будь-яку конспіративну інформацію і наведення.
Виходять хлопець і дівчина.
9-хлопець: – Шановні…!
9-дівчина: – Дякуємо Вам за турботу!
Всі діти-співаки виходять і аплодують
2-ведучий: – Стоп, стоп! Зачекайте! А далі що буде?
Всі діти розгублено озираються
Звучить пісня кл.керівників і вихователів на мотив пісні А.Пугачової «А знаешь всё ещё будет»
А далі все у вас буде, Вітер щастя в житті намалює, І весну іще начаклує, І пам’ять перезагрузить.Нас усіх зустрітися змусить, Нас усіх зустрітися змусить. Слова ваші розбудять. (Вихователі – Діти! Під’йом!) Щастя що воно є – просто пташка, Теж не годиться, |
Розумієш, все іще буде, В сто кінців розбігаються рельси. Літаки відходять у рейси, Кораблі знімаються з якоря.Якщо б люди про це пам’ятали, Якщо б люди про це пам’ятали, І про чудо частіш міркували, Не плакали й не сумували. Щастя що воно є – просто пташка, Теж не годиться, |
Я його не закрию безжалісно,
Я його не закрию безжалісно
Я його не закрию безжалісно
Крила не покалічу.
Відлітаю –ти ж скоро повернешся,
Відлітаю –ти ж скоро повернешся,
Відлітаємо –ви ж скоро повернетесь!
І зустріч разом відсвяткуємо!
БЛОК-11
На фоні звучить музика з к/ф «Місія неможлива».
1-ведучий: – Без наступного агента не був би цей номер таким зворушливим.
2-ведучий: – Супер-агент SING SONG . Була завербована у зв’язку з незвичайним розумом і артистизмом.
3-ведучий: – Впізнанна по нестандартних рухах рук на сцені. Через ці рухи може передавати будь-які конспіративні відомості і наведення.
4-ведучий: – Успішно використовує фортепіано як інструмент вербування своїх прибічників.
5-ведучий: – Успішно входить в естрадні групи та інші організації. Помірно товариська, небагатослівна, спокійно контактує з будь-якими людьми.
6-ведучий: – Неодноразово виконувала секретні завдання на музичних конкурсах, при цьому маскувалася під піаністку.
Виходять хлопець і дівчина.
10-хлопець: –Шановна…! Дякуємо за Ваші висококваліфіційні поради!
10-дівчина: – Ми щиро вдячні за Ваші круті репетиції!
ФІНАЛ
1-ведучий: – Шановний……(директор)! Наші агенти місію виконали!
2-ведучий: – А вже на який високий бал – вирішувати Вам.
Слово директора
Фінальна пісня Тіна Кароль
Дитинство йде від нас кудись,
Тікає швидко босоніж – І сліду не знайти… Та нещодавно зовсім ми Були маленькими людьми І звалися дітьми!
Приспів: Там щирі надії, Там здійснені мрії, Чекай, дитинство, Не зникай! Там друзів багато, Там мама і тато, Чекай, дитинство Не втрачай!
Дитинство поряд недалеко, Але несуть його лелеки В край, де нас нема… Воно зникає, але ми Завжди лишаємось дітьми, Мрійливими дітьми!
Приспів. |
Що сумно на душі –
Мрії всі свої згадай, Дитинство не втрачай! Навколо світ зміни І собі повір ти! Дитинство не втрачай! Дитинство не втрачай!
Дитинство поряд, Дитинство поряд, Недалеко, але несуть, Але несуть його лелеки – Воно зникає, Воно зникає, але ми Завжди лишаємось, Завжди лишаємось дітьми!..
Приспів. |
1 урок
Звонок
Сюсько :-Літвінова, вигадай мені речення з числівником ‘три’
Літвінова: – Хмм… О! Моя мама працює на ТРИкотажній фабриці
Сюсько:-Гриценко, я вчусь, ти вчишся, він вчиться-який це час
Гриценко:- Втрачене…Вчителю, втрачене….
Сюсько:-Діти, ви знаєте, чому вас затримано?
Учні(хором): -НІ!!!
Вчитель:- У вас надзвичайно…. Однакові твори на тему “Моє життя після школи”
Учні: -Аааа, так ми ж всі живемо в одному блоці!
Сюсько :-Волошин, яку книжку про мандрівників ти прочитав?
Волошин: ‘Жабка-Мандрівниця’
2 урок
Звонок
Бурлака:- Хто може назвати п’ять диких тварин?
Колесник:- (нервово простягає руку)
Бурлака:- Ну кажи вже!!!
Колесник:- тигр, тигриця і троє тигренят
Бурлака: – Піскунова, скільки живе миша?
Піскунова:- Це повністю залежить від кішки!
Бурлака: -А про крокидила розповість нам…, розповість нам…Крячко
Крячко: -довжина крокодила від голови до хвоста – п’ять метрів, а навпаки- сім метрів
Бурлака:- Ти про що? Чи таке можливо?
Крячко:- Ну звісно можливо!!! Я вам більше скажу: це для всіого у світі працює!!!
Ось від понеділка до середи – два дні, а від середи до понеділка – аж п’ять.
Бурлака:-Жижневська, які зуби з’являються у людини найпізніше?
Жижневська: -Ірина Вадимівно…. вставні!!!
Бурлака: -Новосельцева, назви, будь ласка, частини квітки.
Новосельцева: – Пелюстки, стебло, горщик.
Бурлака: – Колесник, відповідай, для чого людям потрібна нервова система?
Колесник: – Щоб нервувати.
3 урок
Звонок
Бадажков: – Як з англійскої буде “Гоголь-Моголь”
Симоненко: – “Шекспір-Мікспір”
Бадажков:- зараз буде надзвичайно складне питання… І хто на нього відповість – отримає “12”!
Ось питання: “Чому європейський час випереджує американський”
Красноруцький:- Я! Я знаю!
Бадажков:- Ну, кажи
Красноруцький:- Бо Америку відкрили пізніше!
Бадажков:-Панов, чому твоя увага не на дошці, а на годиннику?
Панов:- Ну просто дуже не хочу закінчення уроку…..(саркастично)
Бадажков: – Мишко, ти знову запізнився, що на цей раз?
Міша: – Нуууу….. Тут така справа: прокинувся, подивився на час…. Ну і недвало кліпнув очима…. ДАа
Розмова двох дівчат
Звонок
Гриценко (омріяно): – Знаєш, тільки згадую про нього – і мліє серце, м’якшають коліна і все-все замирає…
Піскунова: – Нууу… І хто ж сей красунчик?
Гриценко: – ДПА!
4 урок
Звонок
Антюкова: – Ну що,Мойсеєнко? Що ж мені з тобою робити?
Мойсеєнко: А що?
Антюкова: Весь рік ти нічого не робила, нічого не вивчала.
Що тобі ставити, прямо не знаю.
Мойсеєнко (похмуро дивлячись в підлогу): Янауковою працею займалася.
Антюкова: Та що ти? Якою ж?
Мойсеєнко: Я вирішила, що вся математика наша невірна і … довела це!
Антюкова: Ну і як же ви цього добилися?
Мойсеєнко: А-а, що там говорити! Я ж не винна, що Піфагор помилявся і цей … Архімед!
Антюкова: Архимед?
Мойсеєнко: І він теж, Адже говорили, що три рівно лише трьом.
Антюкова: А чому ж іще?
Мойсеєнко (урочисто): Це невірно! Я довела, що три рівно семи!
Антюкова: Як це?
Мойсеєнко: А ось, дивіться:15 -15 = 0. Вірно?
Антюкова: Вірно.
Мойсеєнко: 35 – 35 =0 – також вірно. Значить, 15-15 = 35-35. Вірно?
Антюкова: Вірно.
Мойсеєнко: Виносимо спільні множники: 3(5-5) = 7(5-5). Вірно?
Антюкова: Точно.
Мойсеєнко: Хе-хе! (5-5) = (5-5). Це також вірно!
Антюкова: Так.
Мойсеєнко: Тоді все догори дригом:3 = 7!
Антюкова: Ага! Так, Мойсеєнко, дожили.
Мойсеєнко: Я не хотіла. Але проти науки … не попреш!
Антюкова: Зрозуміло. Дивися: 10-10 = 0. Вірно?
Мойсеєнко: Точно!
Антюкова: 60-60 = 0 – також вірно. Тоді 10-10 = 60-60. також вірно?
Мойсеєнко: Точно.
Антюкова: Виносимо загальні множники: 2(5-5) = 12(5-5). Вірно?
Мойсеєнко: Вірно!
Антюкова: Тоді все, Мойсеєнко, ставлю тобі «2»!
Мойсеєнко: За що?
Антюкова: А ти не розстроюйся, Петров, адже якщо ми розділимо обидві частини рівності на (5-5), то 2=12. Так ти робила?
Мойсеєнко: Ну, допустимо.
Антюкова: Ось я і ставлю «2», чи не все рівно. А?
Мойсеєнко: Ні, не все рівно! «12» краще.
«РІПКА»
Фон казка
ВЕДУЧИЙ: Кінокомпанія… Пропонує гостросюжетний бойовик. ” Ріпка, секретна місія”.
Музика – оплески.
ВЕДУЧИЙ: Це сталося рано вранці.
Музика – спів півня
ДІД: Я повернуся за тобою.
Музика: Діда.
ВЕДУЧИЙ: Ріпка знав свою місію, он повинен був врятувати світ від голоду.
РІПКА: Врятуйте, поможіть.
ВЕДУЧИЙ: Агент ріпка був сміливий, кмітливий, креативний.
РІПКА: Врятуйте, допоможіть! Хочу додому.
ВЕДУЧИЙ: Він ріс з кожним днем все більше і більше.
ВЕДУЧИЙ: Агент дід появився вчасно.
Музика Діда
ДІД: А я за тобою!
ВЕДУЧИЙ: Агент ріпка сильно потовстішав і не міг сам вибратися з укриття. Дід звернувся за допомогою до бабці.
Музика бабці.
БАБЦЯ: О БОЖЕ СВІТУ!
ВЕДУЧИЙ: Тягнуть тягнуть витягнути не можуть. Покликала бабця онучку.
Музика онучки
ОНУЧКА: А селфі можно зробити?
ВЕДУЧИЙ: онучка за бабцю
БАБКА: О БОЖЕ СВІТУ!
ВЕДУЧИЙ: Бабця за діда.
ДІД: А я за тобою!
ВЕДУЧИЙ: Дід за ріпку. Визвали агента Жучку.
Музика Жучки
Жучка: Куди всі-туди і я
Ведучий:Жучка за онучку
Онучка: А селфі можна зробити?
Ведучий: Онучка за бабцю
Бабця: О боже мій!
Ведучий: Бабця за діда.
Дід: А я за тобою
Ведучий: Дід за ріпку
Ріпка: Врятуйте, допоможіть!
Ведучий: Тягнуть, тягнуть, витягнути не можуть. Подзвонили агенту кішці
Музика – вихід кішки
Кішка: Я ваше пухнасте щастя
Ведучий: Сили вже на виході. А ріпка не здвинулася з місця
Дід: Треба кликати супер секретного агента мишку.
Всі: Ох (перелякано)
Музика – вихід мишки
Мишка: А чого мене кликали? Пі пі
Ведучий: Мишка за кішку
Кішка: Я ваше пухнасте щастя.
Ведучий: Кішка за жучку.
Жучка: Куди всі – туди і я.
Ведучий: Жучка за онучку.
Онучка: А селфі можна зробити?
Ведучий: Онучка за бабцю.
Бабця: Боже мій!
Ведучий: Бабця за діда.
Дід: А я за тобою.
Ведучий: Дід за ріпку.
Ріпка: Врятуйте, допоможіть!
Ведучий: Витягнули ріпку!
Обіймаються.
Місія виконана! Світ може спати спокійно.
Працювала команда професіоналів:…
Всі хором: «РІПКА ОБДАРОВАНІСТЬ».
Поклін
Музика 11 Як на вихід мишки.
Мишка: Пі пі розходимося, розходимося.
Автор: Мойсеєнко Вікторія Володимирівна