
Сценарій свята “Випускний в дитячому садочку”
З різних сторін входять схвильовані педагоги з валізами і дивляться на годинник …
Ведуча: Ну, ось і все! Пора настала!
Ведуча: Шкода все-таки діток наших!
Ведуча: Так нелегко проводжати наших дітей!
Ведуча: Може, не треба?
Ведуча: А що робити!
Ведуча: Проводжаємо невідомо куди, навіщо!
Ведуча: Головне, так надовго! Раптом по дорозі життя відстануть, застудяться не встигнуть …
Ведуча: Вони ще такі маленькі. … І ми до них так звикли!
Ведуча: І взагалі, стільки ще не сказано, не зроблено.
Ведуча: Не дочитано! Та не вкладено в їх дитячі серця .
Ведуча: Може, все скасуємо ?
Ведуча: І чомусь зал затих,
В очах хвилювання і смуток.
Ведуча: Нехай зал зараз запам’ятає їх:
Кокетливих і бешкетних,
Трохи зухвалих і впертих.
Ведуча: По-дитячому пустотливих.
Ведуча: Неповторних, дорогих,
І все ж таких рідних.
Зустрічайте майбутніх першокласників!
Діти під музику заходять в зал.
Ведуча: Країна дитинства – садочок рідненький,
Тут мешкають діти – розумні, гарненькі .
Та швидко летять , наче птахи, роки,
І наші малята – вже випускники.
Ведуча: На наших очах підросли і змужніли,
До перших досягнень
зробили ви крок,
І радість в душі, бо разом засвітили
Таких неповторних малих зірочок!
Танок – вихід «Флешмоб»
Діти: Дозвольте розпочати чудове наше свято,
Ми на порозі школи
вчорашні малюки.
Цей урочистий ранок,
у свіжі барви вбраний,
Зустрінемо сьогодні
усі ми залюбки!
-Малими пташенятами
ми у садок прийшли,
А стали тут орлятами –
зміцніли, підросли!
– Шкода нам розлучатися
з садочком дорогим,
Та підросли і час настав
залишити цей дім!
-Як до ріки стікаються струмочки, так ми з садочка в школу перейдем.
Та в серці все ж залишиться куточок,
де про садок ми пам’ять збережем.
– Ми «дорослими» вже стали
Йдем учитись в перший клас!
І в улюбленім садочку
Виступим в останній раз.
Дитина: Нас скоро будуть звати школярами та куплять форму і портфель зручний,
Але, можливо, десь поміж книжками ведмедик заховається смішний.
Дитина: Не будем часу гаяти даремно, завжди нове цікаво пізнавать!
Ми за садочком скучимо, напевно, знайдем хвилинку в гості завітать.
Пісня « Рідний садочок»
Ведуча: Вас скоро будуть звати школярами та куплять форму і портфель зручний,
Але, можливо, десь поміж книжками ведмедик заховається смішний.
Ведуча: Читать книжки і в зошитах писати ви будете навчатись, залюбки.
Але завжди ми будем вас чекати, бо ви для нас ті ж самі малюки.
Дитина: Сьогодні гарно вбрався
Французькими парфумами надушився …
Повірте, що інакше я не міг –
Прощаюся з садочком дорогим !
Ведуча: Ну, ось і все, настав той час,
Який ми всі чекали.
зібралися в останній раз,
ми в затишному залі.
Ведуча: Тож хай звучить фанфарами
цей день весняний ,теплий
ми бал прощальний розпочнем
прекрасним мінуетом .
Танок “Мінует”
Ведуча: Чий такий красивий дім!
Грають промені на нім.
Сяє напис “перлинка” на нім ,
це наш любий.. Всі: дитсадок.
Дитина: Чий такий співучий дім!
Цілий день пісні у нім.
Кличе музика в танок .
Це наш любий дитсадок.
Чий такий веселий дім!
Не змовкає сміх у нім.
А малечі – мов квіток!
Це наш любий дитсадок!
Ведуча: Тож нехай звучить веселий сміх ,
радість і шастя єднає нас всіх .
Ведуча: Пропоную пограти у веселу гру .
Гра “З кульками”
Дитина: Відомо навіть малюку ,
як добре жити в дитсадку.
Прийшов-вітайся:”Добрий ранок!”
Мий руки і куштуй сніданок.
Немає часу на ниття ,
бо ждуть цікаві заняття :
музичне , ліпка ,малювання ,
ще й порахуємо старанно,
розучим вірш , розкажем казку.
Спіймати м’ячик!Та будь ласка !
Що ще!На вулицю -гуляти,
в рухливі ігри дружно грати.
Гра
Дитина: Коли приходиш в дитсадок ,
то хто там є , окрім діток !
Так , вихователька моя.
запам’ятай її ім’я!
Вона зі мною кожну мить.
Ти не умієш щось 2Навчить !
І ось уже моя рука
сама малює Колобка,
і цифри вірно розкладає ,
і слово “мама”обведе.
Тож для вас , наші другі мама приймайте музичні вітання .
Пісня “Наша вихователька”
Діти: Буду співати я пісеньку тиху.
-Спи , моя лялечко, спи , моя втіхо.
Разом з тобою букви я вчила .
-Спи , моя ластівко, спи ,моя мила.
Спи , моя крихітко ,в теплім куточку.
Я вже до школи йду з дитсадочка.
-Закружляв і впав листок,
до побачення ,садочок!
Ти нас кожен день стрічав-
Другим домом діткам став!
Прощавайте вже ,машинки
і ляльки й м’які тваринки !
Сумно з вами розлучатись,
та ми будемо стрічатись!
-День сьогодні особливий
він буває лише раз
нині всі за нас радіють
ми йдемо у перший клас.
-Як люблять діти іграшки
В садку всі добре знають
Цікавого для забавок
Малята вдосталь мають.
– Ми з іграшками нашими
По-справжньому дружили
І, щоб чим довше гратися.
Їх берегли, любили.
Дитина:
Тож зараз маємо признатись –
Нам шкода з ними розлучатись.
І хоч нас іграшки й не чують,
Вони, здається, теж сумують.
Бо, як і друзі всі довкола,
Випроводжають нас до школи.
Танок “З ляльками”
Ведуча: В дитсадочку нашім свято :
Сміху, радості багато.
Випускний сьогодні в нас,
Розтаватися вже час.
А ось хтось поспішає на наше свято
Вірус
Всі малята неслухняними ставайте,
Цифри, літери, вірші – все на світі забувайте!
Не збирайтеся до школи, залишайтеся в саду
- В школі вчитися погано,
Мучить всіх вона зрання.
А я хочу веселитись,
Гарні мультики дивитись!
- Я теж не хочу вчитись,
Не хочу я читати.
Буду я спокійно жити,
До обіду буду спати!
Ведуча:
Якесь незрозуміле явище! Що сталося?
Це мабуть якась серйозна інфекція! Віруси!
Я, зрозуміла діти заразилася вірусами .
Треба негайно вжити серйозних заходів.
Тут без батьків не обійтися! Будь ласка, є серед присутніх фахівці в подоланні вірусів.
Батьки: – Тут вихід бачу я один – оголосити карантин!
– Комп’ютер зовсім не вмикати!
– Солодощів не купувати!
– Мультфільми теж заборонити!
– Без іграшок весь день сидіти!
Ведуча: Ну що, діти, до профілактики готові?!
Діти: Ні-ні! Ми всі уже здорові!
Дитина: Учитись в школі ми готові,
Щоб не доводить до біди
Своїм батькам даємо слово –
Всі: Слухняні будемо завжди!
Танок “Неслухняний”
Ведуча: Гарно всім було на святі
Кожен грався і радів
Діти хочуть ще сказати
всім присутнім кілька слів.
Діти: Садок ми залишаємо
настав прощальний час
ви не хвилюйтесь ,мами
в нас буде все гаразд
І тата не хвилюйтесь
секрет ми вам відкриємо:
зібрались тут таланти
щоб всі збулись надії.
Майбутні тут міністри,
юристи і доценти,
дизайнери ,банкіри
і точно президенти.
Пісня -попурі
- – Коли виросту – я стану
Президентом нашим.
Відміню таке , що треба
Дітям їсти кашу.
2 – Я моделлю мрію стати,
Підросту лиш трішки.
-Це робота,- каже тато,-
Не проста,не смішки.
3 – Стати депутатом, може?
Це робити зможе кожен!
Буду видний я мужчина:
Із мигалкою машина,
Не візьму на душу гріх –
Розділю бюджет на всіх,
Мене будуть поважати,
Знову й знову обирати.
4 – Стану я крутим ді-джеєм,
Буду музику крутить,
Наміксую нові теми,
Натовп заведу умить!
З Басковим запишем разом
Танцювальний суперхіт,
Про мою роботу скоро
Заговорить увесь світ!
5- Ну, а я скажу вам так:
Буде в мене свій літак!
Мрію мільйонером стати,
За кордон буду літати,
Бізнесом керувать…
Швидше б вже дорослим стать.
“Пісенне попурі“
Ведуча: Найдорожче , що існує в цьому світі ,
це завжди були і будуть тільки діти
Бо немає ані дня ,ані хвилини ,
щоб батьки не турбувались за дитину .
Носиш ти її під серцем і радієш ,
про її хорошу долю тихо мрієш .
Потім носиш на руках і колихаєш,
про здоров’я щиро Господа благаєш.
Час минає -вже ведеш її у школу.
Не зійдуть із гадки діти нам ніколи.
Чи малі вони , а чи уже дорослі-
все одно до серця нашого прирослі.
Обіймайте їх частіше ,обіймайте,
і у кожну із доріг благословляйте!
Можна все ,що тільки випаде,
стерпіти, лиш аби були щасливі наші діти.
Ведуча: Тож прийміть від наших батьків музичне привітання , наші майбутні першокласники.
Пісня -побажання
Дитина
– Ходять чутки, що на світі є країна, в ній див не злічить!
Цікава і незвична, усіх до себе кличе.!
-Мені кожного дня світить сонечко,
Усміхається рідна земля !
Я любуюсь красою казковою
Україна- матуся моя!
– Самоцвітами веселка
світить, грає у горі!
Я дивлюсь на її барви –
і так радісно мені.
Спасибі скажемо усім,
Хто научив любить цей дім,
Ту вулицю, де ми живем,
Все, що Вкраїною зовем.
Танок “Україна -країна моя”
Ведуча: А зараз невелике бліц-інтерв’ю для батьків. Для вас приготовлені різні питання. Після запитання ви візьмете записку і прочитаєте її.
– Скоро вчитися дитина піде,
Шкільне життя для вас настає.
Нових турбот і клопоту вам доставить,
Всю ваше життя перебудувати змусить.
І ми при всіх тут зараз погадаємо,
Що буде в сім’ях, сьогодні дізнаємося …
(бліц-інтерв’ю з батьками, вихователі черзі задають питання)
- Хто буде ввечері будильник заводити?
- А хто за формою першокласники стежити?
- Хто в 6 ранку буде вставати?
- Хто буде сніданок першим з’їдати?
- Кому ж доведеться портфель збирати?
- Хто буде буквар щодня читати?
- Хто буде плакати, залишившись без сил?
- Хто винен, якщо дитина 2 отримав?
- Хто на збори буде ходити?
- Кому першокласника до школи водити? (дядько, тітка, мама, тато, сусід, вся сім’я, кіт Мурзик, дідусь, бабуся)
Ведуча: Ну, ось можна сказати, обов’язки розподілені.
Ведуча: Ви готові до школи? Правда? Ну, тоді ми зараз перевіримо:
Нагнувся я до землі і побачив за парканом чотири котячих лапи і чотири курячих ніжки. Скільки кішок і курей за парканом? (Одна
Скільки лапок у жука? (Шість).
Скільки ніг у черв’яка? (Ні ніг).
У бабусі Даші внучка Маша, кіт Пушок, собака Дружок. Скільки у бабусі онуків? (1)
Йшов по парку крокодил і морозиво купив: для себе, для доньки і для двох синочків. Скільки порцій замовив, хто швидше порахував? (Чотири).
Скільки вух у двох мишей?
Ведуча: Молодці, малята, з такими важкими завданнями впоралися.
Я думаю, ви всі будете добре вчитися в школі.
Дитина:
Що таке дитинство? Усмішка і казка…
Що ж воно насправді, розкажіть будь-ласка?
Може це садочок, де любили гратись,
Де з казками звикли всі ми спілкуватись?
В дитсадок щоранку так ми поспішали,
Другим рідним домом нашим називали.
В групі вчились гратись,разом підростали,
І свята в цій залі дружно зустрічали.
Ведуча: Що за музика летить
Вже до нас з усіх сторін?
В залі знову вальс гримить,
Кличе всіх кружляти він.
Вальс прощальний, випускний,
Навіть трішечки сумний!
-Запрошуєм на вальс прощання
Хай легкий сум поблискує в очах.
І хай цей вальс, як свято розтавання
Вам спогадом залишиться в роках.
Танок «Вальс»
Ведуча:
Діти мої, малі лебедята, крила вже в вас підросли.
Сили набрались, навчились літати,
Та ще не справжнії лебеді ви.
Що побажати вам, діточки любі, добрі і милі мої?
Радість і щастя, удачу та успіх всі ви в дорогу візьміть.
Діти мої, малі лебедята, сміливо і гордо летіть!
Вітання завідуючої, вручення дипломів про закінчення дитячого садка.
Поздоровлення батьків.
Пісня -побажання
Дитина:
Вихователько рідна,бувайте здорові! Нехай у житті вам щастить.
Ми будемо ніжно,ми будемо щиро завжди пам’ятати вас і любить
Дитина:
Як сумно з нашим садом розлучатись, але прийшла пора прощатись.
Останній раз тут виступаємо, востаннє пісню заспіваємо.
Пісня «Прощальна»
Дитина
Про школу знаємо ми мало,
Близьким і рідним став садок.
Нам весело і сумно стало
Лишаємо дитинство, – світ казок.
Ведуча:
В останню подорож сьогодні помандруємо
Садок в останній раз вам казку подарує.
Танок вірусів
Вірус
Всі малята неслухняними ставайте,
Цифри, літери, вірші – все на світі забувайте!
Не збирайтеся до школи, залишайтеся в саду
Діти
1.В школі вчитися погано,
Мучить всіх вона зрання.
А я хочу веселитись,
Гарні мультики дивитись!
2.Я теж не хочу вчитись,
Не хочу я читати.
Буду я спокійно жити,
До обіду буду спати!
Ведуча:
Якесь незрозуміле явище! Що сталося?
Це мабуть якась серйозна інфекція! Віруси!
Я, зрозуміла діти заразилася вірусами на острові.
Треба негайно вжити серйозних заходів.
Тут без батьків не обійтися! Будь ласка, є серед присутніх фахівці в подоланні вірусів.
Батьки: – Тут вихід бачу я один – оголосити карантин!
– Комп’ютер зовсім не вмикати!
– Солодощів не купувати!
– Мультфільми теж заборонити!
– Без іграшок весь день сидіти!
Ведуча: Ну що, діти, до профілактики готові?!
Діти: Ні-ні! Ми всі уже здорові!
Дитина: Учитись в школі ми готові,
Щоб не доводить до біди
Своїм батькам даємо слово –
Всі: Слухняні будемо завжди!
Свято гумору «Хай звучить веселий сміх, щоб гарний настрій був у всіх»
Мета: Розвивати в дитини комплекс музичних здібностей здатність до креативного самовираження.Виховувати емоційну чутливість до музики, естетичне сприйняття, невимушеність, активність, психологічний комфорт, почуття гумору у музично-естетичній атмосфері свята.Прищеплювати дітям повагу та шанобливе ставлення до дитини інших, узгоджувати свої дії з діями інших дітей і дорослих.Вчити отримувати задоволення і радіти власним успіхам, виявляти бажання співати, танцювати, грати на різних музичних інструментах.
Хід свята
Ведуча: Добрий день! Вітаю з святом .Всіх, хто любить жартувати!
Перше квітня всі чекають,
Бо сміятись полюбляють.
Маєш добрий слух і зір, —
Та нікому ти не вір.
Сьогодні буде торба сміху,
Вам, любі гості, на утіху.
Хай звучить веселий сміх,
Щоб гарний настрій був у всіх!
Свято добрим вийти зможе,
Якщо кожен допоможе.
Від пісень і жартів, звісно,
Хай сьогодні стане тісно. Тож, наше свято гумору починається!
Дозвольте зачитати урочистий наказ завідувача:
Наказ № 1 від 1 квітня 2019 року «Про святкування Дня гумору в дитячому садку “Перлинка».
У зв’язку зі славною датою всього веселого людства наказую:
© Поздоровити зі святом всіх, хто розуміє жарт і полюбляє сміх.
© Забороняється: плакати, сумувати, нудьгу наганяти. Нехай сльози на ваших очах з’являються лише від сміху.
© Дозволяється: фантазувати, сміятися, співати і жартувати.
© В ознаменування Дня сміху оголосити святковий салют — гучні оплески.(Звучать святкові фанфари, лунають гучні оплески)
З наказом ознайомити всіх гостей, працівників дитячого садка, а також усіх дітей: слухняних і неслухняних, веселих і сумних, високих і низеньких, худеньких і повненьких, кучерявих і гладеньких, білявих, чорнявих і руденьких.Хай весела вдача ніколи не залишає вас!
Діти: Ми сьогодні свято
починаєм,
Нам ні вітер ані дощ не заважає.
Ми запросили в гості Жарти,
Ми запросили в гості Сміх,
Веселощі, Розваги, Гумор –
Це все – для вас усіх!
Без посмішок не можна в світі жити –
Нехай вони лунають всюди і завжди!
І піснею про посмішку ми свято відкриваємо.
Запрошуєм вокальну групу ми сюди!
Пісня «Посмішка»(старша група)
Ведуча : А яке свято без гостей , ось і до нас поспішають гості. Зустрічаюмо .(під веселу музику забігають клоуни)
«Веселий вихід клоунів»
(Клоуни вітаються за руки зі всіма, один з одним, жартують)
Бім: Добрий день усім в цім залі!
Бом: Здається нас уже впізнали.
Бім: Аплодуйте нам обом. Звусь я Бім!
Бом: Мене звуть Бом!
Бім:Ми – посмішок продавці
Гей, підходьте покупці!
Бом:Наш товар непростий, –
Він веселий, весняний.
Бім: Весняний розпродаж, поспішайте,
Посмішку приміряйте! Кому посмішку? (діти піднімають руки)
Ой, як багато бажаючих! Воно і зрозуміло. Гарний настрій сьогодні нікому не завадить. (роздають посмішки)
— Вам ось ця подобається? Тримайте!
— Зверніть увагу на цю.
— Поміряйте ось цю посмішку.
— Візьміть, це ваш розмір.
— А для вас особливий екземпляр.
— А ця вам підійде, будете задоволені.
Бом: Всі свої посмішки одягайте і сміятися починайте!
Фонограма«Сміх»
Гра-естафета Посміхнись”
(діти приміряють посмішки і, дивлячись одне на одного, сміються)
Бом: А тепер в коло всі ставайте та друзів своїх привітайте.
Пісня-танок «Веселе привітання друзів»
Ведуча: Молодці, діти, один одного привітали і настрій підняли.
Бом: А я хочу віршик про дружбу розказати. (підходить до мікрофона)
Діти дружно всі живуть
І до себе в гості звуть.
Будем весело ми грати,
Жартувати і співати,
Пісеньки в нас не прості,
А смішинки чарівні.
А хто може розказати вірш так, як я?(Бім обирає дівчинку, яка підняла руку, і веде до мікрофона. Дівчинка читає той самий вірш (лише відкриває рот) голосом Бома, який розповідає вірш за ширмою. Бім уважно придивляється до дівчинки і не розуміє, що трапилось)
Бом:(виходить)Молодець, ну, так самісінько розповіла, як я!
(веде дівчинку на місце. А тим часом Бім придивляється до мікрофона)
Жартівлива гра «Клоун і мікрофон»
(Бім намагається щось говорити в мікрофон, а мікрофон йому «відповідає» з більшою силою. Бім образився, втік)
Бом: Стій, Бім, ти куди?(біжить за ним)
Ведуча: Кудись побігли…(знизує плечима).А ми з вами пограємо у цікаву гру .
Проводиться гра «Якщо весело тобі!» (діти стоять коло стільчиків, співають та виконують рухи за показом ведучих)
Ведуча : Ось ми з вами вже пограли , а де ж наші гості .Давайте їх покличемо.
Бім:Та тут ми ,тут.
Бом : А хочете я вам розповім цікаву історію , я навіть її у записничок записав , ось поолухайте .
Іду якось собі, гуляю та зустрічаю бабусю з кошиками. Кошики важкі –преважкі. Взяв я бабусю на плечі разом з кошиками та й заніс її швиденько додому. Добре, що було недалеко, десь як від Нікополя до Києва, а може й далі. От я який.
А у вас є бабусі?
Ведуча : Звичайно, є! Ми їх дуже любимо.
Бім :А допомагаєте !
Ведуча : Так і завжди своїм бабусям в усьому допомагаємо. проводяться ігри
А тепер давайте встанемо і покажемо всі разом як потрібно допомагати мамі! Як ми будемо підмітати підлогу? Молодці! А як допомагати мамі прати білизну? Добре! А тепер давайте витиснемо його! Молодці хлопці! А як ми будемо гладити його? Молодці! Ну і давайте покажемо, як потрібно мити посуд! Добре хлопці, сідайте! Ось тепер я точно знаю, що ви можете допомагати своїм мамам. З вас вийдуть чудові помічники.
Веселий шнурочок (4-5 пар)
Хто швидше надує кульку (Коли діти надувають – клоуни проколюють кульки. А щоб діти не сумували, дарують їм по новій)
Гра з повітряними кульками (танцювати парами -10 -12 пар або чия команда перекине більше кульок )
Ведуча : Гарно ми погралися. Сідайте всі на свої місця та голосно собі поаплодуйте!
Діти сідають на свої місця.
Бом (сідає на стілець): Ой, як я заморився! Ледве дихаю!
До нього тихенько підкрадається Бім ,легенько торкається лівого вуха Бома і ховається за нього.
Бім: Ой! (хапається за вухо, повільно повертається). Нікого немає, але хтось торкнувся мого вуха. Мабуть пташка летіла і крилом зачепила.
Бом торкається правого вуха Біма і знову ховається.
Бім: Знову хтось мене зачепив, але вже за друге вухо. І знову нікого немає. Мабуть, літак летів і крилом зачепив.
Бом накидає на голову Бім хустину.
Бім: Ой, стало зовсім темно, я нічого не бачу!
(голосно) Бом, ти де? Йди швидше сюди!
Бом: Що сталося?
Бім: Раптом стало темно, я нічого не бачу. Що це таке?
Бом: Це наступила ніч, всі сплять, тільки ти тут кричиш.
Бім: Я теж хочу спати. Тільки як знайти своє ліжко?
Бом: Я допоможу тобі.
Бім: А ти хіба бачиш?
Бом: Так, я ще трохи бачу і відведу тебе до ліжечка.
Бім: Будь-ласка, відведи мене!
Бом: Добре, дай мені свою руку. Тепер пішли.
Веде Біма по колу.
Бом: Обережно, ями і горби. Вище ноги підіймай.
Бім: Ями і горби? Я ж розіб’ю собі ніс, а він в мене один.
Бім йде, високо підіймаючи ноги.
Бом: Тепер ступай ширше, тут калюжі.
Бім: Калюжі? Нічого немає гіршого за калюжі.
Йде, переступаючи калюжі.
Бом: Стрибай, тут канава!
Бім: Канава? Але я можу впасти?
Стрибає, і падає. Хустинка злітає з нього.
Бім: Ой, що це, знову стало видно. І ніхто не спить? Бом, то це ти мене надурив?
Бім : не надурив , а пограв .Давай у цю цікаву гру пограємо разом з дітьми .
Гра “З закритими очима”
Бім: Давай миритись.
Бом: Давай! Ти ж мій найкращий друг!
Клоуни обіймаються.
До них виходять ведучі.
Ведуча :Я дякую вам за те, що були ви з нами Веселились, реготали, усміхалися та грали!
Усміхайтеся частіше, даруйте посмішки один одному,
Щоб кожен день ставав світлішим,
Щоб на серці було веселіше.
Щоб усіх вас посмішки здружила,
Щоб щасливо й весело ви жили!
Вибігають клоуни. Бім щось шукає, охкає потім плаче.
Бом:Загубив, загубив.
Бім:Що загубив?
Бом: Цукерку загубив (всюди шукає) тут немає і тут немає.
Бім: А яка в тебе цукерка була? Фруктова? Шоколадна? М’ятна?
Бом: Ох, ніде нема. А ти питаєш, яка та яка. Смачна, ось яка!
Бім: А якщо ти знайдеш цукерку, ти мені даси відкусити?
Бом: Знайшов, знайшов(на підлозі) Ось вона моя цукерочка. А ти хочеш відкусити? (Хочу) А цілу цукерку?
Бім:Ах! Дуже хочу! Дуже!
Бом: Я дам тобі цукерку, якщо ти відгадаєш в якій руці я її ховаю.
Бім: Добре я обов’язково відгадаю. Ховай скоріше.
Бом: Тільки ти відвернись і не підглядай.
Бім:(стає спиною) Відвернувся.
Бом: Готово! (протягує дві руки в кулачках)
Бім дивиться то на одну, то на іншу руку, вагається.
Бім: Боюсь помилитися(відходить, підходить, чухає потилицю, дивиться на руки, а потім на лоб). Ой, у тебе комар на лобі!
Бом: (злякано) Комар? Ось я йому!(плескає себе по лобі і знову швидко ставить руку в кулак).
Бім: Знаю, знаю, цукерка в цій руці!(хапає його за руку)
Бом:(віддає цукерку) Вірно, відгадав, тримай цукерку. А як ти здогадався?
Бім: Спитай у дітей вони тобі скажуть, а я поспішаю. Бувайте.(іде)
Бом: (махнув рукою йому в слід) Діти, а ви здогадались, як він мою цукерку знайшов? Перехитрив мене? Ех! Я й забув, що сьогодні день жартів!
Ведуча: Та не журися, Боме. Нам всім зараз піднімуть настрій наші
(забігає Бім)
Бім: Шановні, прослухайте об’яву: знайдена посмішка,тому, хто її загубив, прохання звертатися до продавців посмішок.
Бом:Бідолага,йому, мабуть, зараз дуже сумно. Терміново треба його розшукати.
(шукають, у всіх є посмішки)
Бом: Знайшов, знайшов! Ось хто загубив посмішку! (Клоун виводить сумного хлопчика) Ти чому такий сумний?(хлопчик стоїть, нахнюпившись) Ану, посміхнись! (хлопчик посміхається, показує, що повипадали зуби)
Все зрозуміло! То ти в цьому році, мабуть, підеш до школи?(Хлопчик киває головою) Такий віршик знаєте?:
Зуби сипляться дощем,
Значить в школу ми ідем!
Тож, не переймайся, зуби виростуть, а ти все одно посміхайся. Тримай, ми знайшли твою посмішку!
(Хлопчик бере посмішку, підстрибуючи і посміхаючись, сідає на місце)
Бом: Ви такі веселі. І, мабуть, любите жартувати. Так? Бім, тягни сюди мішок.
Бім: Який?
Бом: Ну, ми з тобою йшли?
Бім: Йшли!
Бом: Мішок знайшли?
Бім: Знайшли.
Бом: І де він?
Бім: Хто?
Бом: Мішок!
Бім: Який?
Бом: Ну, ми з тобою йшли?….(повторюють декілька разів)
Бім: А, мішок! Згадав! Ось він! (тягне мішок)
А знаєте, що тут? Ні?
А у цю торбинку Заховались жарти і смішинки.Чуєте — вони там сміхом заливаються?(слухають)
Подивіться — сміхунці у мішку штовхаються!Як відкрию я торбинку – повискакують смішинки. (відкриває торбочку)
Ведуча: Що ж, подивимось, які жарти в цій торбинці заховалися.
Жартівливі сценки супроводжує музичний супровід.
- Лист
— Щоти, Андрійку, робиш?
— Пишу листи Наталочці.
— Так ти й писатище не вмієш.
— То нічого, Наталочка ще не вміє читати.
Зіграти хочеться мені із вами, друзі, в «Так чи ні».
Я запитання загадаю і вашу відповідь чекаю.
А відповідь дасте мені одним лиш словом : так чи ні.
Сірий вовк голодний з білками стрибає,
У дуплі до вечора сидить і співає.
Ну, мерщій скажіть мені, чи буває так чи ні?Діти: Ні!
Співа карась на глибині чарівним голосом пісні.
Цікаво знати це мені: чи буває так, чи ні? Діти: Ні!
Ріка біжить у далині. Чи є у неї ноги …Діти: Ні!
Розповів сусід мені, що люди не ростуть вві сні.
Ну а ви скажіть мені, правда це, чи може ні?
Діти: Ні!
Чи може вище гір літак у вишину злетіти …Діти: Так!
А крокодили на сосні свої будують гнізда ….Діти: Ні!
Чи зацвітають навесні чудові квіти запашні…Діти: Так!
А під кінець скажіть мені , цікава гра у „Так чи ні”…..Діти: Так!
Ведуча: Впали хлопці з груші та прямісінько в реп’яхи. Будемо реп’яхи збирати і в гру веселу грати.
Гра «Збери реп’яхи»
(зав’язаними очима 2 хлопчики один в одного на одязі збирають реп’яхи-прищепки)
Бім: Бачу ви і жартувати і гратися мастаки. А що ви ще любите?
Бом: А ми у них зараз і спитаємо. А торбинка нам допоможе. (Дістають з торбинки великі смайлики з записами гри, читають). Ми будемо вам задавати питання, а ви відповідайте голосно: «Я» чи «Ні, не я»! Згодні?
Хто любить мультики дивитись?
Хто любить кулаками битись?
Хто любить печиво, цукерки, шоколад?
А хто хотів би знайти скарб?
А хто любить чистить зуби?
А морозиво хто любить?
Хто кричить і тупає ногами?
А хто завжди слухається маму?
Хто любить митися в брудній калюжі?
А хто любить обіймати друзів?
А хто любить в різні ігри грати?
Хто співати любить й танцювати?
Тож, давайте танцювати!(Давайте)
Дитина: У весняні теплі дні
Розпустились котики чарівні.
Такі лагідні, як кошенята, —
Сьогодні будемо про них співати.
Пісня “Котики вербові”
Діти беруть гілочки котиків.
Бім: Ой, які чудові весняні котики! (ставлять у вазу)
Ведуча: Діти, а давайте за допомогою звуків намалюємо весняну картину.
(виставляються столики з атрибутами і музичними інструментами, діти підходять, беруть інструменти)
Ведуча: (починає грати фонова музика)
Прийшла весна, пригріло весняне тепле сонечко.
З пагода побіг веселий струмок……………………………….(ллють воду з лійки)
Прокидаються від зимового сну бджілки, жучки, мурашки, шарудять, виповзають з-під сухого листя……………………………………………….(шурхотять пакетом)
Все навколо наповнюється пташиним співом………………..(свищики-соловейки)
Чути, як барабанить по дереву дятел…………………….(стукають по коробочці)
Та раптом все стихло.(змовкає фонова музика)
Невже дощ починається?(звук грому)(всі вишиковуються на імітацію «Дощ»)
Імітація звуків дощу (за допомогою долонь, пальців, рук, ніг) Ось останні крапельки. Закінчився дощ. Досить сумувати. Виходьте танцювати!
Пісня-танок «Если друг не смеётся»
(всі залишаються на своїх місцях посередині залу)
(Клоуни непомітно ідуть за ширму за мильними бульбашками)
Ведуча: Друзі, жартуйте щодня, а не лише першого квітня, адже сміх дає нам здоров’я і силу, продовжує життя. Тож, смійтеся на здоров’я!
(Під пісню «Сюрприз» вибігають клоуни, пускають мильні бульбашки, танцюють разом з дітьми, під час таночку пробивають велику кулю, з якої падають маленькі кульки, діти танцюють з маленькими кульками).
Клоун: Діти, який у вас настрій? (Діти показують, що чудовий) Тож, давайте свій гарний настрій розвеземо по всьому світу!
Клоуни утворюють 2 паровозики під веселу музикупросуваються змійкою і виходять.
Всі: До нових зустрічей!
Сценарій свята до Дня Матері «Це наша мама!»
Метою свята є згуртування сімей загальною метою, підвищення позитивного емоційного рівня та підтримання традиції святкування Дня Матері.Зал прикрашений кульками, квітами, стенгазетой .
Ведучий: Сьогодні до нас на крилах весни прилинуло свято матері .У цей день низько вклоняємося рідній матусі , яка пестить та голубить своїх дітей. Любов якої не знає меж .
Від чистого серця ,
Простими словами
Давайте, друзі,
Поміркуємо про маму.
Ми любимо її,
Як хорошого друга,
Що можем довірити серце своє.
І просто за те,
Що вона – наша мати,
Ми міцно і ніжно любимо її.
Дитина:
Моя мама-що про неї гарного сказати.
Це ласкава ,люба ,мила ,рідна моя мати!
Пісня «Пісня для мами»
Ведучий:
Хто найбільше з усіх любить вас, дітей малих!Хто готує їсти нам!
Хто сама добра і ласкава ! Якщо у вас радість, вона радіє разом з вами. Якщо вам сумно, вона заспокоїть вас . Мама радіє вашими успіхами та разом з вами переживає невдачі. Тому, якщо ви любите свою маму, а я в цьому не сумніваюся, то, як тільки можна більше даруйте мамі радісних хвилин і як можна менше її засмучуйте.І ця пісня звучить для наших мам.
Пісня “Мама і сонечко”
Ведуча: Діти, а за що ви любите своїх мам?
Її треба любити не тільки за те, що вона для вас робить, а за те, що вона ваша мама, вона про вас піклується, навчає. Готує вам смачну їжу. А яке ваше улюблене блюдо, що готує ваша мама?
Гра «Мозаїка»
Діти, а ваші мами готують пироги та торти з різними начинками? Так! Зараз ми з вами пограємо в гру, яка називається «Мозаїка». Вам необхідно зібрати пазли. І ви дізнаєтеся, яке кулінарне блюдо тут зображено.
І так, яке блюдо у вас вийшло? А у вас? Молодці діти, ви дуже добре впоралися із завданням.
Ведуча : Мама вчить нас бути добрими, мудрими, дає поради, піклується про нас, оберігає.
А давайте з вами пограємо в гру, яка називається «Матуся». Я буду задавати питання, а ви відповідайте хором «Матуся!». Тільки відповідати треба дружньо і голосно!
Хто прийшов до мене зранку? – матуся
Хто сказав: «пора вставати!» – матуся
Кашу хто встиг наварити? – матуся
Чаю в чашечку налити? – матуся
Хто квітів у саду нарвав? – матуся
Хто мене поцілував? – матуся
Хто дитячий любить сміх? – матуся
Хто на світі краще всіх? – матуся!
Ведуча: Наші мами мають ще одну професію – берегиня дому. Будинок тримається на мамі. Вони доглядають за дітьми, готують, прибирають і дуже багато чого вміють робити. А ви знаєте, що протягом року мами вимивають 18 000 ножів, виделок і ложок, 13 000 тарілок, 8 000 чашок. Загальна вага посуду, яку наші мами переносять до обіднього столу і назад, за рік досягає 5 тонн. А якщо мами ще і працюють? Ви повинні допомагати мамам!А скажіть, ви допомагаєте своїй мамі? Це ми зараз дізнаємося, які помічники ростуть у нашій групі,
Гра “Я матусі допоможу.”
Ведуча: Діти, а в кого з ваших мам день народження взимку? А влітку? А навесні? А восени? Молодці, всі знають коли День народження у мами! Як ви думаєте, який подарунок буде для неї краще за всіх? Напевно ви знаєте, що найкращий подарунок для ваших мам зроблений своїми руками. Ось подивимося, як ви це вмієте робити.
Гра «Збери букет для мами»
Давайте зробимо подарунок для мами букет у вазі. Ваше завдання полягає в тому, красиво розмістити квіти .
Молодці , у вас всіх це вийшло дуже красиво. І вашим мамам дуже приємно, тому що ви це робите своїми руками. І цей подарунок ми даруємо вам ,наші мами.
Ведуча :А зараз і хочу узнати все про ваших мам.Я буду давати вам завдання .
Перше завдання: «Улюблена пісня мами»
Учасники по черзі наспівують улюблену пісню.(дає мікрофон)
Ведуча :А ще наші діти підготували вірші про маму! Давайте послухаємо їх! Виходьте!
Діти :Люба наша ненько,
калиновий цвіт ,
в тобі ,наша мама ,
весь наш білий світ.
Будь же ,мамо , ти весела ,
як весна наша мила .
А здорова , як те літо ,
що родить нам добре жито .
І , як осінь ,будь багата .
всім , що вмістить наша хата.
Ведуча: Дякую діти! Ви молодці!
Мама, матуся….Скільки тепла таїть це просте слово, яким називають людину, саму близьку, рідну, єдину. Які ласкаві слова не придумували ми рідній матусі. Якими тільки іменами не називали її. І все це для того, щоб якомога повніше передати їй свої почуття, свою любов і ніжність.
Діти, моє друге завдання таке: треба назвати лагідними словами маму? Діти ,давайте у скриньку казати ласкаве слово про маму І ці слова передамо нашим мамам.
Гра «Назви лагідно»
Ведуча :Третє завдання:
Прошу всіх вас дружньо встати, будемо зараз разом грати.
Гра з бубном «Ти котись веселий бубон »
Дорослі і діти стають у коло і передають один одному бубон кажучи слова:
«Ти котись веселий бубон,
швидко, швидко по руках.
У кого залишився бубон,
Той зараз станцює (заспіває) нам».
Ведуча :Четверте завдання: «Це моя мама»
Діти переодятаються в мам. Танцюють.
Ведуча: Нехай цей день чудовий, весняний!
Запам’ятається ,як самий ніжний!
Як самий радісний та милий,
Веселий, сонячний ,красивий!
Діти : Ми вітаєм наших мам –
І це так приємно нам!
Пісня «Мама”
Ведучий: Наше свято підійшов до кінця. Ми дякуємо всім за святковий настрій. Нехай це свято залишиться назавжди доброю традицією вашої родини. Спасибі за ваше добре серце, за бажання подарувати душевне тепло. Нам дуже приємно було бачити добрі і ніжні посмішки мам, щасливі очі дітей.
Хай в житті вам радість буде ,
Процвітайте,як той цвіт !
Дай же ,Боже ,нашим мамам
Многих ,добрих і щасливих літ !
На цьому наше свято закінчилося до нових зустрічів!
Ведучий 2:Тема нашої сьогоднішньої передачі — «Хто голова родини?»
Ведучий 1:
На мій погляд, якщо бути чесною, відповідь проста і ясна — це чоловік.
Ведучий 2:
А я гадаю, що голова родини — це все-таки жінка, мати. Вона подарувала нам життя, проводить безсонні ночі, коли ми хворіємо, вчить розрізняти гарне і погане.
Ведучий 1:
Давайте звернемося до наших кореспондентів. Вони перебувають у різних куточках нашої Батьківщини, і зараз на зв’язку з нами (прізвища і імена дітей)
Дитина-кореспондент:
Ми із татом молодці, бо часу не гаєм
Ми купаємось в ріці і дрова рубаєм.
Знає тато мій усе про весну і літо
І про те, як льон росте , як зростає жито.
Хлопчик : Ось знову настало у мамочки свято,
Із татком удвох нам роботи багато.
В кімнаті прибрати й обід готувати.
Ой, дуже багато роботи нам з татом.
Хлюпоче вода, не квартира — басейн,
Пливуть тарілки, наче зграйка гусей,
Пожежа на кухні, чи повінь весняна,
Не знає. за що вже хапатися мама.
Та що ж, воно сталось, питаю у тата.
Та це ж ми удвох готувались до свята.
Гра з татусями «Перенеси покупки» (На ногах)
Ведуча : Увага, увага! Ексклюзивний номер! Тільки сьогодні і лише цього сезону! на екрані найсильніша половина людства — чоловіки, прийшли привітати вас зі святом.!
(виходять мексиканці ) :
Сучасні чоловіки в житті активні,
Завжди підтягнуті й спортивні.
Щодня бадьорий, гарний вигляд мають
І залюбки в басейн стрибають.
-В цей день ми для мам несемо у руці
Яскравого сонця тонкі промінці,
І запах далеких, морських берегів
І квіти з далеких, заморських лугів.
– Зберу у долоні сріблясту росу,
І рідній матусі її віднесу.
Дарую всю землю, ліси і моря!
Ти краща у світі, матуся моя!
– Ми всі хлопці- молодці
Для матусь рідненьких
Затанцюємо танок
Дуже веселенький!
Танок «Мій татусь»
Ведучий 1:
Ну от, ми знайшли підтвердження моєї точки зору. Тато — от голова родини.
Ведучий :
У нас на зв’язку ще кілька кореспондентів — це (імена дітей )подивимося їхні репортажі.
Дівчинка- кореспондент :
Ще в колисці немовля,
слово „мама” промовля
Найдорожче в світі слово,
так звучить у рідній мові.
Мати, матінко, матусю,
мамо, мамочко, мамусю,
Дуже люблю тебе я,
мила ненечка моя.
Дівчинка : Наша мама стіл накрила,
напекла і наварила
Стільки страв смачних,
що не з’їсти їх усіх.
Залишилось і на ранок,
із вечері на сніданок
Ми сказали коротко:
наша мама золотко.
Дівчинка (з лялькою) :
Всі діти мають любих мам,
А лялькам не щастить…
Не вистачає мам лялькам,
Без мами важко жить.
Сумую, до речі, я тут не дарма:
У всіх є матусі, а в ляльки – нема.
Дівчинка :
Я вам, мої любі, скажу для початку,
Найкращі матусі лялькам- це дівчатка:
Вони нагодують, вони – приголублять,
Хто ж більш, як дівчатка,
Ляльок своїх любить?
Дівчинка :
Я хочу мамою цій ляльці стати.
(Звертається до ляльки)
Зі мною ти не будеш сумувати.
Мені ти будеш, наче справжня донька,
Давай скоріш мені свою долоньку!
Дівчинка( з лялькою) : Як добре, коли поруч мати, І лялька більш не буде сумувати!
Танок дівчаток з іграшковими колясками.
Ведучий :
В ефір вийшли ще три наших кореспонденти — …
Дитина : Красиво і світло у нашому залі,
І квіти на вікнах стоять вогняні
У нашій сім’ї і бабусенька мила
Тож хочеться теж привітати її.
Дитина :
Дарувати всім бабусям маємо добру звичку
Спиці, хусточки , клубочки з вовни рукавички.
Але краще дарувати не клубок, не паличку.
Піднесіть бабусям рідним обруч і скакалочку
Чи метелика живого. Кульку на вірьовочці.
Курс «уроки карате». Олівці в коробочці.
Дитина
Подаруйте окуляри, якщо є потреба,
Телефон і телескоп, щоб вивчати небо.
І тоді всі ваші рідні стануть дивуватись,
Як про мрії заповітні ви могли дізнатись.
Адже раптом всі бабусі так цьому зрадіють,
Що про свій забудуть вік і помолодіють.
Сценка-жарт “Наші бабусі”
Ведуча: Бабусі старенькі на лаві сиділи,
Між собою про все говорили.
1-ша бабуся: Моя онучка мила,
Весь посуд помила.
2-га бабуся: А мій онук маленький прибрав усю кімнату,
Сказав мені, старенькій: “Іди відпочивати!”
3-тя бабуся: А у мене онука отака помічниця!
Вона завжди ходить по хліб у крамницю.
Ведуча: З приводу такого як вам не радіти?!
Заспівайте для бабусь наші любі діти!
Дитина :Подаруєм бабцям танець,
Нехай любі усміхнуться.
І від радості у них
Серця швидко, швидко б’ються.
Танок «Бабушки-старушки» — виконують хлопці.
Ведуча : . (Доросла )
Я впевнена, що цей репортаж дуже сподобався нашим бабусям. Знову прийшов час гри. Кожен з вас діти повинен довести, що по- справжньому любить своїх бабусь. А для цього ми пограємо в гру « Ніжні слова» на кожен свій крок ви повинні казати пестливі слова, хто перший дійшов – той виграв.
Ведучий :
Ой! З нами на зв’язку кореспондент, що перебуває зараз в одному із будинків по вулиці Тімірязєва. Дорогі наші гості! Я нічого не можу зрозуміти! Давайте всі разом подивимося, що ж це таке там відбувається?! Там красуні на свято збираються та зачіску хочуть зробити і нам треба їм допомогти .
Гра « Хто заплете косичку » (грають тата і мами)
Ведуча : Послухаємо, що нам розкажуть кореспонденти нашого весняного телеканалу.
Кореспондент :Надійшла весна прекрасна
Многоцвітна, тепла, ясна,
Розбудила на вербі
Сірі котики малі.
То ж дзвени, весняна пісня,
Серпанком весняним!
Щоб було на святі весело дорослим і малим!
Пісня «Моя мама”
Хлопчик :Дівчаток також ми вітаєм
І щастя їм усім бажаєм
Готові ми пообіцяти
Ніколи їх не ображати.
Дівчинка. : Хоч і були образи в нас
Сьогодні пробачаєм вас
Нехай єднає дружба нас
А дружити є в нас час.
Хлопець. Вітаємо, вітаємо
Дівчаток дорогих,
Бо зараз, всі ми знаємо,
Найкращий день для них.
Ведуча : І цей запальний таночок , для вас , наші милі дівчатка .
Танок ” Рок-н-ролл”
Ведуча : А ще про свою любов до наших дівчаток хочуть розказати татусі своїм таночком .
Мені тебе подарував всевишній.
я щаслива , дякувати долі ,
що є у мене ти ,моя донечка –
найкрасивіша квіточка в полі .
ти ж моє золотко ,ти моя радість ,
ти мій світанок і вечірня зоря .
Ти моє серденько ,моя люба доннька .
Я пишаюся тобою ,
доню , моя донечко- квіточка у полі .
найкоштовніший дарунок ти моєї долі .
Танок “Донечко моя”
Кореспондент :Пригріває сонечко золоте,
Під весняним сонечком все росте.
Розквітають квіточки тут і там
І вітають квіточки з святом мам!
Дитина: Слово «мама» ніжністю багате,
Воно неначе сонця цвіт.
Прийми, матусю, в своє свято
Наш уквітчаний привіт!
Танок «Квіти»
Ведуча: От і підійшла до кінця наша передача. Думаю, всі ви погодитеся з тим, що важливіше , не хто голова родини, а яка вона — наша родина.
Ведуча: Скінчилося веселе свято
Ми хочемо іще раз побажати:
Нехай довіку щастя буде з вами.
Сестрички і тітоньки, бабусі і мами!
Хай в житті Вам буде радість!
Процвітайте, як той цвіт!
Дай же, Боже, нашим ненькам
Многих і щасливих літ!
Дитина: Щоб очі сяяли і губи усміхались.
А руки всіх зігріти намагались.
Матусі, ми Вас любимо
І кажемо Вам прямо:
Діти (всі): Хай завжди буде сонце! Хай завжди буде Мама!!!
(діти вручають подарунки)
Ведуча:
Вже закінчилося свято,
час усім відпочивати:
Виконавцям, глядачам….
Хай щастить матусі, вам!!!
Автор: Шулакова Наталія